شناسهٔ خبر: 66623355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دهنوی: حقوق سربازان دوباره افزایش پیدا کرد

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد، گفت: حقوق سربازان دوباره افزایش پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد، گفت: حداقل حقوق سربازان مجرد در مناطق غیرعملیاتی به ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و حداقل حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی به ۱۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

محسن دهنوی در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«با تلاش همکاران ما در مجلس بالاخره آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ نیز در جداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد و ۶ هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق سربازان اضافه شد؛ تا در مجلس انقلابی یازدهم حقوق این عزیزان بیش از ۲۰ برابر رشد کرده باشد.

سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند ولی با اعتبارات مصوب شده در مجلس در بودجه برای این امر، حداقل حقوق اردیبهشت سربازان معادل ۱۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان خواهد بود.

حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.

حقوق سربازان مجرد در منطقه عملیاتی در ماه گذشته به حداقل ۷ میلیون ۳۶۰ هزار تومان رسیده است و با اعتبارات جدید اضافه شده مجلس باید حداقل حقوق سرباز مجرد مشغول به خدمت در مناطق عملیاتی به رقم ۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان برسد.

حداقل حقوق سربازان مجرد فعال در مناطق غیرعملیاتی نیز که در فروردین ماه به ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است، به حداقل ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان مجددا افزایش خواهد یافت.»

نظر شما