شناسهٔ خبر: 66623336 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وقتی نوپو کابوس اوباش می شود + تصاویر | دستگیر اراذل قداره‌کش در جنوب تهران | سلاح های کشف شده را ببینید

با انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء متهمان شناسایی شد و طی یک عملیات مشترک پلیسی تعدادی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در جنوب تهران همراه با انواع مواد مخدر و سلاح که در مخفیگاه آنها بود، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرگرد مهدی شریف کاظمی؛ فرمانده نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با اعلام این خبر افزود: باتوجه به وقوع چند مورد نزاع و درگیری منجر به ضرب‌وجرح با چاقو و قمه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر و قدرت‌نمایی تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار نوپو قرار گرفت.

فرمانده نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: طی ابلاغ مأموریت و برابر دستور مقام قضایی و سلسله‌مراتب فرماندهی به‌جهت دستگیری و مبارزه با اراذل و اوباش؛ در یک عملیات مشترک با پلیس اطلاعات و امنیت و رصد اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی، چند نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با رعب و وحشت موجبات سلب آسایش عمومی و نگرانی مردم را فراهم کرده بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید به اینکه پلیس اجازه خودنمایی به مخلّان امنیت را نخواهد داد، افزود: از متهمان بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش، چندین گوشی سرقتی به‌همراه دستگاه پوز سیار و تعدادی سلاح سرد از نوع قمه و قداره و اسپری اشک‌آور و بیش از ۱۷ میلیون تومان وجه نقد که حاصل فروش مواد مخدر بوده است، کشف و ضبط شد.

شریف کاظمی در ادامه با اعلام اینکه اراذل و اوباش دستگیرشده به‌همراه کشفیات طی پرونده و صورت‌جلسه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت و مراجع قضایی شدند، اضافه کرد: پلیس نوپو کابوس اراذل و اوباش مسلح سابقه‌دار است و با اقتدار با تبهکاران و مجرمان که امنیت اجتماعی را برهم می‌زنند برخورد قاطع می‌کند و برای برقراری امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که امنیت و آرامش مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی خط قرمز نوپوست، خاطرنشان کرد: مأموریت امروز نوپو موفقیت‌آمیز بود و کسانی که بخواهند مخلّ امنیت و آرامش مردم عزیزمان شوند با برخورد قاطع پلیس روبه‌رو خواهند شد.

دستگیر اراذل قداره‌کش در جنوب تهران

دستگیر اراذل قداره‌کش در جنوب تهران

دستگیر اراذل قداره‌کش در جنوب تهران

نظر شما