شناسهٔ خبر: 66623022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

اسدی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد / استقلالی‌ها از سبک نکونام راضی نیستند

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: سرخ پوشان شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر هوادار اظهارداشت: پرسپولیسی‌ها اگر دقت بیشتری داشتند، با اختلاف بیشتری در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند و برد پرگل تری را به دست می‌آوردند.

وی در مورد فرصت سوزی‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر تاکید کرد: به هرحال این شرایط ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید. پرسپولیس در حال حاضر شرایط خاصی دارد. در هفته‌های پایانی فصل قرار داریم و طبیعتا با توجه به رقابت شدیدی که برای قهرمانی وجود دارد، تیم فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کند و این مساله ناخودآگاه روی شرایط بازی‌ها هم تاثیر می‌گذارد. البته نباید این مساله را فراموش کنیم که تیم به لحاظ تاکتیکی و فنی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد، تیمی که در هر بازی به طور متوسط پنج فرصت ایده آل و صددرصد گلزنی را دارد؛ از نظر فنی قابل تحسین است.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیسی‌ها در بازی‌های این فصل خاطرنشان کرد: در این فصل به خصوص در بازی‌های اخیر اکثر بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند اما به نظر من علیرضا بیرانوند در نقش یک دروازه بان ششدانگ به نحواحسن کارکرده است. در بازی برابر هوادار علی با اعتماد به نفس خوب و واکنش‌های عالی که داشت نقش  بزرگی را در پیروزی پرسپولیس داشت و این دروازه بان می‌تواند سال‌های سال دروازه پرسپولیس و تیم ملی را با حضور خود بیمه کند.

اسدی در مورد شانس پرسپولیس برای کسب قهرمانی در پایان فصل تصریح کرد: پرسپولیس شایستگی قهرمانی را دارد. اختلاف امتیازی در جدول برای قهرمانی کم و قابل جبران است و ممکن است در هر بازی باقی مانده اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ بدهد. احتمال لغزش استقلال هم کم نیست و می‌توان امیدواری زیادی برای قهرمانی پرسپولیس داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که استقلالی‌ها از سبک بازی تیم نکونام راضی نیستند.

وی در پایان گفت: سطح انتظارات و توقعات همیشه از پرسپولیس بالا بوده و در این فصل هم با وجود کمی و کاستی ها و مشکلاتی که برای تیم و باشگاه به وجود آمد، این انتظارها ادامه دارد. امیدوارم جام قهرمانی در این فصل هم قهرمان شود تا هواداران از یک قهرمانی دیگر تیم محبوب شان لذت ببرند.

برچسب‌ها:

نظر شما