شناسهٔ خبر: 66622783 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جبهه خلق فلسطین:

فشار‌های آمریکا به نتانیاهو جدی نیست

جانشین دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین می‌گوید اگر آمریکا بخواهد، فورا می‌تواند حمله به رفح را متوقف کند و فشار‌های آمریکا به نتانیاهو جدی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «طلال ناجی» جانشین جبهه خلق برای آزادی فلسطین این اظهارات را امروز (یکشنبه)، در گفتگو با شبکه المیادین بیان کرده است.

او در این باره گفت آمریکا اگر می‌خواست تجاوزات به رفح را متوقف کند، فورا می‌توانست این کار بکند و فشار‌های آمریکا به نتانیاهو نه جدی است و نه قانع‌کننده. ناجی در ادامه اضافه کرد تجاوز به رفح شکست خواهد خورد همانطور که تجاوزات در دیگر نقاط غزه شکست خورده‌اند.

رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آنجا اسکان دارند. کابینه جنگی رژیم اسرائیل طرح حمله به رفح را علی‌رغم هشدار ده‌ها کشور تصویب کرده است. آمریکا از زمان آغاز جنگ در نوار غزه و به‌رغم کشته شدن بیش از ۳۵ هزار فلسطینی همواره حمایت خود را از اسرائیل اعلام کرده است. رژیم اسرائیل اکثر تسلیحات جنگی خود در طول دوره جنگ را از آمریکا خریداری کرده است. با آنکه برخی مقامات آمریکا تاکنون چند بار به اسرائیل درباره حمله به منطقه رفح در جنوب غزه هشدار داده‌اند، اما آمریکا تنها فروش دو محموله تسلیحاتی خود به اسرائیل را به حالت تعلیق آورده است.

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما