شناسهٔ خبر: 66622668 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مروری بر آنچه که در نمایشگاه کتاب دیدیم-۷

آرامش پس از طوفان

شروع چهارمین‌روز نمایشگاه کتاب تهران و خلوتی اولین شنبه‌اش، حاصل آرامش پس از طوفان جمعه گذشته و حضور پرشور مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - فاطمه خداوردی: شروع چهارمین‌روز نمایشگاه کتاب تهران و خلوتی اولین شنبه‌اش، حاصل آرامش پس از طوفان جمعه گذشته و حضور پرشور مردم بود. غرفه‌ها مشغول جمع‌آوری کتاب‌های پراکنده و پرداختن به کارهای باقی‌مانده حاصل از شلوغی روز گذشته بودند. بازدیدکنندگانی اندک نیز به گفت‌وشنود با کتاب‌ها مشغول بودند.

حوالی ظهر و در گیرودار نوشتن اخبار مربوط به نشست‌ها، صدای آشنایی در سالن شمالی کودک و نوجوان خبر از دنیای قصه‌ها داد. گیتی خامنه با حضور در غرفه انتشارات مهرسا، بچه‌های دیروز و امروز را به شنیدن قصه دعوت کرده بود. همراه با او رهسپار قصه‌ها شدیم و به دنیای پانچلو سفر کردیم. در همین رویداد قصه‌خوانی بود که با لیلا کاشانی وحید، مترجم «قصه‌های پانچلو» در مورد قصه‌خوانی و کتاب‌های صوتی و تأثیراتش برای کودکان گفت‌وگو کردم و در پایان روز هم با یک خانم مدیر جوان در مورد کتاب‌های کودک و ترویج آن‌ها توسط عوامل نشر صحبت کردم.

مهم‌ترین بخش روز برای من نوشتن از زادروز مریم میرزاخانی به مناسبت نام‌گذاری روز زن در ریاضیات بود تا اولین شنبه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را با حضوری پررنگ از زنان موفق و تأثیرگذار سرزمینم در عرصه‌های مختلف به پایان برسانم.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما