شناسهٔ خبر: 66622343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تقدیر فرماندار تهران از شورای نگهبان در فراهم نمودن ساز و کار برگزاری انتخابات الکترونیک:

باتوجه به تجربه موفق انتخابات دور دوم مجلس آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک سال آینده را داریم

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران با تقدیر از شورای نگهبان در ایجاد ساز و کار لازم در برگزاری انتخابات تمام‌ الکترونیک در پایتخت، گفت: آمادگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات با اشاره به تجربه موفق انتخابات تمام الکترونیک در دور دوم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری دور دوم انتخابات تمام الکترونیک مجلس شورای اسلامی تجربه خوبی را در پایتخت رقم زد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اعتماد شورای نگهبان و ایجاد ساز و کارهای لازم از سوی این شورا و نیز وزارت کشور این فرآیند موفق با همکاری هیئت اجرایی انتخابات پایتخت شکل گرفت و اکنون این روحیه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بصورت تمام الکترونیک ایجاد شده است.

فرماندار حوزه انتخابیه تهران در ادامه بیان داشت: سرعت، دقت، امنیت و افزایش مشارکت را در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم، لذا امیدوار هستیم توفیقی دوباره در اجرای انتخابات تمام الکترونیک در پایتخت باحمایت مسئولان ذی صلاح ایجاد شود.

نظر شما