شناسهٔ خبر: 66622100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تیرخلاص به آرزوهای طلایی‌پوشان/ سپاهان مدعی قهرمانی لیگ برتر بود و حالا...

سپاهان با سومین مساوی متوالی در لیگ برتر به طور کامل شانس صعود مستقیم به لیگ الیت آسیا را از دست داد

صاحب‌خبر -

تا قبل از شروع بازی‌های هفته ۲۷ و به خاطر باقی ماندن ۱۲ امتیاز از این فصل، سپاهان هنوز کورسویی از امید روی کاغذ برای قهرمانی داشت. فاصله زردهای نصف جهان با استقلال صدر نشین ۱۰ و با پرسپولیس در رتبه دوم ۹ امتیاز بود.

اما این هفته سپاهان برای سومین هفته متوالی با نتیجه مساوی متوقف شد تا با توجه به برد پرسپولیس، فاصله با این تیم هم دو رقمی شود. استقلال هم از سه بازی باقیمانده تنها یک امتیاز می‌خواهد تا فاصله‌اش با سپاهان را دو رقمی و به طور کامل شانس حضور سپاهان در رتبه‌های اول و دوم از بین برود.

سپاهان که این فصل فراز و نشیب عجیب و غریبی را تجربه کرد، در هفته ۲۴ وقتی در انزلی ملوان را با دبل شهریار مغانلو برد، هنوز امید زیادی به بازگشت داشت اما طی ۱۰ روز اخیر با سه مساوی متوالی و از دست دادن ۶ امتیاز دیگر شانسی ندارد.

سپاهان در هفته ۲۵ روز ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بدون گل مساوی کرد. پنج روز بعد در هفته ۲۶ و در خانه مقابل استقلال خوزستان ۱-۱ متوقف شد و شنبه ۲۲ اردیبهشت در هفته ۲۷ در رفسنجان بار دیگر با همین نتیجه مقابل مس مساوی کرد.

سه مساوی در ۱۰ روز و یکسره شدن کار سپاهان در قطع امید برای کسب جام! اما این مساوی آخر که حکم تیر خلاص را داشت از یک نظر دردناک‌تر هم شد، اینکه ۲ بزرگ سپاهانی این تیر خلاص را به سپاهان زدند!

در شروع این فصل مورایس مربی پرتغالی کاپیتان سپاهان را نخواست، جلال الدین علی‌محمدی که در تمام سال‌های اخیر کاپیتان اول سپاهان بود و چون کمتر بازی می‌کرد محمد کریمی با بازوبند به میدان می‌آمد. قرارداد علی‌محمدی این فصل تمدید نشد تا او راهی دیار کویر و مس رفسنجان شود.

تیمی که در دور برگشت محرم نوید کیا را هم راضی به بازگشت دوباره به فوتبال کرد. محرم روی نیمکت مس رفسنجان تحول ایجاد کرد و اتفاقاً جلال علی‌محمدی عصای دست او شد. بهترین گلزن مس در این فصل مقابل تیم سابقش انگیزه‌های بسیاری داشت، درست مثل خود محرم!

و در این مسابقه سپاهان با گل دقیقه ۹ کاوه رضایی پیش افتاد اما جلال علی‌محمدی در دقیقه ۶۲ بازی را به تساوی کشاند تا با این یک امتیاز سپاهان حالا فقط شانس حفظ رتبه سوم را داشته باشد!

بیشتر بخوانید: پرسپولیس آسیایی شد؛ یک امتیاز فاصله استقلال با لیگ الیت/ ۳ بازی جام حذفی تنها مسیر آسیا برای سپاهان

برچسب‌ها:

نظر شما