شناسهٔ خبر: 66621933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

اعزام ۵۰۰۰ کرمانشاهی به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی

سرهنگ «یاربیگی» گفت: پنج هزار کرمانشاهی در سالگرد رحلت امام راحل به تهران اعزام می‌شوند و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی این نفرات در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «غلامعلی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه امروز در نشست خبری برای اعزام کاروان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای سرنگونی حکومت طاغوت از همه چیز خود گذشت. مبارزات خود را از قم آغاز کرد و ۱۴ سال تبعید شد و در نهایت با حمایت مردم توانست حماسه ای جهانی خلق کند و لذا گرامیداشت سالروز رحلتش در ۱۴ خرداد بر همه ما واجب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با بیان اینکه پنج هزار کرمانشاهی در سالگرد رحلت امام راحل به تهران اعزام می‌شوند، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی این نفرات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و مردمش در ایام الله ارادت خود را به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری نشان داده اند، گفت: مردم این استان سال هاست از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق پاسداری می کنند و امروز می بینیم بیشتر یادمان های دفاع مقدس در استان رونق خوبی دارند و مردم از جای جای کشور در این یادمان ها حضور می یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در ادامه به سالروز عملیات بازی دراز و صعود بیش از ۴۵ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان به این ارتفاعات اشاره کرد و گفت: ارتفاعات بازی دراز در یک مثلث و بین سه شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب قرار دارد و دشمن از این مناطق برای دیده بانی از گستره وسیعی از منطقه استفاده می کرد که رزمندگان اسلام توانستند در ۴۵ روز آن را از دشمن بعثی پس بگیرند و اثرات فتح بازی دراز در کسب سایر موفقیت های انقلاب مشهود بود.

سرهنگ یاربیگی ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیان کرد: مجموعه سپاه و خصوصا بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی خدمات شایانی را در بخش های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی به مردم استان ارائه داده است که تهیه و توزیع سالیانه ۱۵ هزار بسته معیشتی در شهرستان کرمانشاه و تهیه ده ها سری جهیزیه و تحویل به زوج های کم برخوردار بخشی از این خدمات است.

وی بر اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج و آگاهی بخشی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمات نظام و دولت در این ۴۵ سال باید برای مردم تبیین شود تا بدانند قبل از انقلاب اسلامی وضعیت شهر و روستاهای ما به چه صورت بوده و امروز و به برکت انقلاب اسلامی به چه پیشرفت هایی رسیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما