شناسهٔ خبر: 66621909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدای رسای‌ کتاب‌/ نقش رسانه در نمایشگاه+ فیلم

تهران- ایرنا- امروزه که تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده‌اند، رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج صنعت نشر دارند. نقشی که این روزها رسانه‌های حاضر در نمایشگاه کتاب عهده‌دار آن هستند تا مخاطبان را به درستی برای بازدید از نمایشگاه کتاب راهنمایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، کتاب‌ها در هر زمانه‌ای به فراخور رسانه‌های آن زمان، صدای رسایشان را به گوش مردم می‌رسانند؛ چه در زمانه‌ای که یک نفر وظیفه داشت تا انتشار یک کتاب را در خیابان و میان مردم فریاد بزند و چه در زمانه‌ فعلی که شکل و شمایل رسانه‌ها به کلی تغییر کرده اند.

امروزه که تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده‌اند، رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج صنعت نشر دارند. نقشی که این روزها رسانه‌های حاضر در نمایشگاه کتاب عهده‌دار آن هستند تا مخاطبان را به درستی برای بازدید از نمایشگاه کتاب راهنمایی کنند. رسانه‌هایی که اگر نباشند، صدای نمایشگاه کتاب از مرزهای مصلی تهران فراتر نمی‌رود.

به همین دلیل میان مخاطبان و علی‌الخصوص رسانه‌ای ها رفتیم و نقش رسانه‌ها را از آن‌ها جویا شدیم. از رفت و آمد و مسیرهای ورودی و خروجی تا پیدا کردن غرفه‌های مورد نظر و نقشی که رسانه‌ها در کتاب‌خوان تر شدن مخاطبان دارند همه پاسخ‌هایی بود که دریافت کردیم.

در این بین خبرگزاری ایرنا هم هر روز میزبان کسانی است که در صنعت چاپ و نشر کتاب دستی بر آتش دارند تا مخاطبان را آگاه‌تر و آشناتر با نمایشگاه کتاب، راهی مصلی تهران کند.

نظر شما