شناسهٔ خبر: 66621868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سردار بلالی:

حاصل تلاش‌های شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق متجلی شد

سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درآیین تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم و نویسنده و پژوهشگر کتاب "مرد ابدی" گفت: حاصل تلاش‌های شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق متجلی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم و نویسنده و پژوهشگر کتاب "مرد ابدی" که روایتی مستند از زندگی شهید طهرانی مقدم است، طی سخنانی اظهار داشت: در خصوص شهید طهرانی مقدم مطالب زیاد گفته شده است و ما چون مسئولیت نمایشگاه دستاوردهای هوافضا را به‌عهده داریم و میزبان نخبگان و اقشار مختلف مردم عزیزمان هستیم، این نگرانی را داریم که تعریف و تمجیدهایی که از آن شهید بزرگوار می‌کنیم او را دست‌نیافتنی جلوه دهد.

وی افزود: البته رهبر انقلاب در توصیف مقام شهید طهرانی مقدم، او را سردار عالی‌قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا خطاب می‌کنند اما کنار این تعابیر رهبر معظم انقلاب آن شهید بزرگوار را یک فرمانده خاکی معرفی می‌کنند که با فعالان هوافضا ارتباط نزدیک داشت، زندگی می‌کرد و هیچ تفاوتی بین خود و دیگران قائل نبود.

سردار بلالی با تأکید بر اینکه شهید طهرانی مقدم یک استثنا نبود، گفت: او از کوچه‌های سرچشمه بلند شد و پای درس علما نشست و به جایی رسید که تبدیل به یکی از خروجی‌های مکتب امام خمینی شد، این یک مسئله دست‌یافتنی است.

مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: درود بر روح شهید طهرانی مقدم که حاصل تلاش و زحمات او در عملیات وعده صادق تجلی پیدا کرد و درود بر مردمی که وقتی موشک‌های سپاه در حال رسیدن به سرزمین‌های اشغالی بود، بر سر مزار این شهید بزرگوار حاضر شدند.

نظر شما