شناسهٔ خبر: 66621676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین گفتاورد ملی نخبگان خراسان و سمنان برنامه‌ریزی شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای برگزاری نخستین رویداد گفتاورد ملی نخبگان در پهنه خراسان و سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جعفری روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی این رویداد که در محل استانداری برگزار شد، گفت: گفتاورد ملی نخبگان ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در بیرجند با حضور معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با مشارکت نخبگان استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این گفتاورد فرصتی برای تعامل مدیران، نخبگان و مردم است همچنین فرصت ارائه چرخش‌های تحول آفرین در زمینه‌های مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاست گذاری را فراهم می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: دوم تا چهارم تیر نیز برگزاری نمایشگاه، مرداد و شهریور رقابت‌های مرحله اول، ۱۰ تا ۱۱ مهر ماه نمایشگاه آثار در محل برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان و ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه رقابت نهایی این رهاورد است.

وی با بیان اینکه گفتاورد ملی نخبگان زمینه ساز تقویت ایده‌های نخبگانی در راستای گره‌گشایی از مسائل اساسی کشور، استان و جامعه است گفت: امیدواریم جریان نخبگانی و توجهی که روز به روز در جامعه ما به نخبگان صورت می‌گیرد، اثرات و برکات خود را به نفع کشور و استان ایجاد کند.

جعفری با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی افزود: اثربخش بودن در اداره و حل مسائل کشور مهمترین رسالتی است که نخبگان در شرایط کنونی برعهده دارند.

خراسان جنوبی از استان‌های مرزی شرق کشور و سومین استان پهناور ایران با ۶ استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، یزد و اصفهان هم مرز است.

نظر شما