شناسهٔ خبر: 66621641 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر به سرزمین وحی با «روضه ضوان»

همزمان با آغاز هفته حج و زیارت ویژه برنامه «روضه رضوان» به تهیه کنندگی و کارگردانی «سید مهدی مویدی» روانه آنتن شبکه دو سیما شد.

صاحب‌خبر -

سفر به سرزمین وحی با «روضه ضوان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «روضه رضوان» یکی از ویژه برنامه‌های تخصصی حج و زیارت است که هر ساله در هفته حج و زیارت و همزمان با حضور حجاج در سرزمین وحی میزبان مخاطبان این شبکه است.

این برنامه درهفته حج با پنج برنامه زنده با حضور مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و دست اندرکاران زمینه اجرایی حج به موضوعاتی از قبیل نقل و انتقال، اسکان، بهداشت و تغذیه حجاج و ... می‌پردازد.

این برنامه در ایام حج نیز همراه با حجاج بیت الله الحرام با هفته‌ای دو برنامه تولیدی با رویکرد منویات مقام معظم رهبری پیرامون حج امسال که ایشان به نام «حج برائت» نام گزاری کردند، روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

«روضه رضوان» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حج برائت امسال و اعلام این که حج بستری برای اعلام برائت از صهیونیست‌هاست، به موضوع نسل کشی در غزه و مسائل روز دنیای امسال می‌پردازد.
این برنامه ، به تهیه کنندگی و کارگردانی «سید مهدی مویدی» در سازمان حج و زیارت سازمان صدا و سیما تهیه و تولید می‌شود و در هفته حج و زیارت از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۰:۴۵ و در ایام حج به صورت روتین دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظر شما