شناسهٔ خبر: 66621533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شرکت آب منطقه ای قزوین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد

شرکت آب منطقه ای استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با احتمال بارش های رگباری و سیلابی شدن رودخانه ها از شهروندان درخواست می شود از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند. شرکت آب منطقه ای استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با احتمال بارش های رگباری و سیلابی شدن رودخانه ها از شهروندان درخواست می شود از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شرکت آب منطقه ای استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با اعلام اداره کل هواشناسی و صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع بارش های محلی و رگباری از ظهر فردا دوشنبه 24 اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها محتمل است.

لذا با اعلام هشدار احتمال وقوع سیلاب از مردم استان درخواست می شود امروز و فردا از نزدیک شدن، تردد و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها، دریاچه سد نهب و زیاران و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پر خطر حتی رودخانه های فاقد آب جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین از پیمانکاران فعال در این مناطق خواسته شده است ضمن خارج کردن ادوات و ماشین آلات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه ها، موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

انتهای پیام

نظر شما