شناسهٔ خبر: 66621493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهردار منطقه ۵ شیراز به قتل رسید

شهردار منطقه ۵ شیراز ‌ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

صاحب‌خبر -

ساعتی پیش در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که رضا مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز  به دست افراد ناشناس در منزل مسکونی خودش به قتل رسیده است.

پس از اعلام خبر صحن شورای شهر شیراز بلافاصله تعطیل شد.

قتل عمد شهردار منطقه ۵ شیراز تایید شد

سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیرازگفت: بررسی ‌های اولیه اولیه از صحنه جرم از فوت شهردار منطقه ۵ شیراز نشان می دهد که در منزل شخصی آن مرحوم درگیری رخ داده که آثار جراحت ناشی از برخورد شی نوک تیز به جسد رویت شده و وقوع جنایت و ارتکاب قتل عمد مورد تایید است.

 حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه قتل شهردار  

 معاون دادستان شیراز و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز گفت: معاینات ابتدایی جسد و صحنه جرم دلالت بر آن دارد که وقوع حادثه یا جنایت، حوالی ساعات میانی امروز رخ داده است.

وی ادامه داد:  بازپرس ویژه قتل و تیم تخصصی بررسی صحنه وقوع جرم پلیس آگاهی استان فارس همچنان در حال انجام اقدامات ا‌ولیه هستند.

 معاون دادستان شیراز گفت: افراد از هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی که مسیر پرونده را تحت‌الشعاع قرار دهد پرهیز کرده و اخبار را صرفا از مبادی رسمی پلیس و دستگاه قضایی دنبال کنند.

دستور ویژه فرمانده انتظامی استان فارس جهت پیگیری مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اعلام کرد: ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه امروز بیست و سوم اردیبهشت ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ اعلام و بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام می‌شوند. 

در این گزارش آمده است که در بررسی‌های اولیه مشخص شده که شهردار منطقه ۵ در منزل خودش در خیابان شهید آقایی شیراز به صورت مشکوک فوت کرده است.

 گفتنی است :صحنه توسط ماموران پلیس حفظ و سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان دستور ویژه پیگیری موضوع را صادر کرده اند که نتیجه متعاقبا اعلام می‌گردد.

نظر شما