شناسهٔ خبر: 66621218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عامل تیراندازی در شهر ملارد دستگیر شد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری عامل تیراندازی میان شهروندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "کیانوش نورمحمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام تیراندازی به سمت شهروندان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد، متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی هوایی میان شهروندان کرده که مشکلی برای شهروندان پیش نیامده است.

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: در این راستا پس از حضور پلیس شخص مظنون به تیراندازی را دستگیر و تعداد یک عدد پوکه فشنگ کشف و متهم با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۳۵ هزار قرص قاچاق در ملارد

سرهنگ نورمحمدی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود قرص و داروهای غیرمجاز در داخل پارکینگ متروکه ساختمانی در شهر ملارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه و اطمینان از صحت موضوع، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۳۵ هزار قرص غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اعلام اینکه ارزش قرص های کشف شده ۱ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی کالاها توقیف و به انبار شبکه بهداشت انتقال و پیگیری در خصوص دستگیری صاحب اموال غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

دستگیری ۳ کارچاق کن حرفه ای در "شهریار"

سرهنگ "پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، اظهارداشت: در پی اعلام خبری با موضوع کارچاق کنی افرادی در انجام امور ثبتی و اداری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در ادامه با بررسی های انجام شده، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته خود را بازرسان و مقامات ارگان دولتی معرفی کرده و از افراد متعددی در قبال انجام مشکلاتشان در ادارات مبالغ هنگفتی دریافت کرده که بعد از دستگیری و بازجویی از آنان به جرم خود اعتراف کردند.

نظر شما