شناسهٔ خبر: 66620867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش دختران حاج قاسم در خوی

به مناسبت دهه کرامت همایش بزرک دختران حاج قاسم با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در خوی برگزار شد .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این همایش که به همت جامعه بسیج  زنان سپاه خوی  در سالن ایثار سپاه برگزار شد 500 دختر نخبه از مدارس شهرستان با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی ضمن گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت برضرور ت ترویج فرهنگ  سبک اسلامی در زندگی دختر ایرانی و توسعه و ترویچ فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دختران ایرانی تاکید کردند .

مسئول جامعه بسیج  زنان سپاه خوی   گفت : ترویج سبک زندگی اسلامی در زندکی دختران و الگو سازی از زندگی حضرت فاطمه معصومه س و ترویچ فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است .

  خانم عاشق زاده افزود : در این همایش پانصد نفر از دختران نخبه مدارس شهرستان و نملایندگان گروههای و تشکلهای ئدانش آمزی شرکت کردند .

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این همایش گفت : امروز ویژگیهای دختران حاج قاسم تبدیل به یک مکتب بزرگ و تاثیر گذارشده است  .

وی افزود : این مکتب آنچنان تاثیر گذار است که در اقصی نقاط عالم بویژه در دانشگاههای  آمریکایی و اروپایی   دانشجویان دختر با الهام از این مکتب به معرفتی دست یافته اند که پرچم دفاع از مظلوم را برداشته و   با اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی تظلم خواهی می کنند.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی هم برضرورت ترویچ و نشرسبک زندگی اسلامی و فرهنگ عفاف و حجاب برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان در بین دختران  تاکید کرد .

در پایان این همایش با اهدای لوح و هدایا از دختران موفق و نمونه شهرستان خوی در عرصه های مختلف تجلیل شد.

 

<div id="video-display-embed-code_11105526"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231858/11105526?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما