شناسهٔ خبر: 66620775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اتاق فکر جوانان فرهیخته شهرستان دیلم تشکیل می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اتاق فکر جوانان فرهیخته شهرستان دیلم تشکیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی فرماندار دیلم، «رسول ناطق زاده» از جوانان بومی این شهرستان به‌عنوان مشاور فرماندار در امور جوانان منصوب شد.

فرماندار دیلم صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: ایجاد تعامل مثبت و سازنده با جوانان و استفاده از استعدادهای علمی، فرهنگی و ظرفیت نخبگان بومی در اولویت کاری امور جوانان باشد.

محمد اسدی افزود: فراهم کردن اتاق فکر متشکل از جوانان فرهیخته شهرستان با جذب و سازماندهی جوانان صاحب فکر و متعهد در برنامه کاری امور جوانان باشد.

وی گفت: بازشناسی توانمندی‌های جوانان این خطه با تکیه بر همفکری، هم افزایی، امید آفرینی در جهت تقویت تفکر ملی در برنامه ریزی‌های محلی و تحقق شعار دولت مردمی (تغییر، تحول، امید آفرینی و آبادانی به نفع مردم) در راستای امور جوانان قرار گیرد.

اسدی ادامه داد: ایجاد ساز و کار مناسب به منظور برقراری ارتباط مستمر با مردم به ویژه جوانان جهت آگاهی از نیازها و مشکلات شهرستان و تلاش برای رفع نقایص در فعالیت‌ها و ساختارها با هماهنگی نهادها و سازمان‌های مرتبط هم از دیگر مواردی که مجدانه نیاز به پیگیری دارد.

فرماندار دیلم عنوان داشت: امید است ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (حفظ اله تعالی) در راه اعتلای آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی، موفق و مؤید باشید.

برچسب‌ها:

نظر شما