شناسهٔ خبر: 66620729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دفاع از حامدی‌فر، حمله به سروش و کنعانی؛

ادعای مربی استقلال: سود 14 امتیازی پرسپولیس از داوری!

دستیار نکونام اعتقاد دارد که صحبت‌های درویش درباره هاشمی‌نسب، برای به دست آوردن دل هواداران پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی، فردا در دیداری دشوار مقابل فولاد قرار می‌گیرد که سخت تلاش می‌کند تا بتواند در رقابت‌های لیگ برتر بماند. تیمی که برخلاف پیش‌بینی‌ها، یکی از کاندیداهای سقوط است.

با غیبت جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی، حمید رجبی دستیار او راهی سازمان لیگ شد تا در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کند.

رجبی در ابتدا و درخصوص عدم حضور سرمربی آبی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بابت غیبت آقای نکونام عذرخواهی می‌کنم که به دلیل همزمانی با تمرین تیم نتوانست در نشست خبری شرکت کند.

2021033

* همه مسابقات برای ما اهمیت دارد
دستیار نکونام درخصوص بازی با فولاد نیز توضیح داد: شما می‌دانید که در چه شرایط حساسی هستیم. همه مسابقات برای ما اهمیت دارد، ما با تمرکز بسیار زیادی در این مسابقه حاضر خواهیم شد. امیدوارم که بتوانیم یک بازی منطقی و قابل قبول را ارائه دهیم و امتیازات لازم را کسب بکنیم.

ویدئو: 332543

* فدراسیون باید به مصاحبه‌های رقیب ورود کند
در شرایطی که خبرنگاران به دلیل عدم حضور نکونام در نشست قصد طرح سوالی را نداشتند، رجبی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد بحثی که فدراسیون مطرح کرده بود که تیم‌ها مصاحبه‌ای انجام ندهند و بیانیه‌ای منتشر نکنند، من می‌خواستم بگویم که ما می‌بینیم هر روز به جای بیانیه دادن، مصاحبه‌های مختلفی از سوی تیم رقیب انجام می‌شود. فدراسیون باید بابت این موضوع ورود کرده و اجازه چنین کاری را ندهد.

ویدئو: 332545


* پرسپولیس 14 امتیاز از داوری سود برده
در مورد معاون باشگاه پرسپولیس که بحث داوری را عنوان کرده بودند، من می‌خواهم نکته‌ای را که یادداشت کرده‌ام، بگویم. امسال تیم رقیب ما ۱۴ امتیاز را از طریق اشتباهات داوری گرفته است و می‌توانم تک تک بازی‌هایی را که از داوری امتیاز ناعادلانه گرفته است را بگویم.

* آنها چند گل آفساید زدند
در بازی پرسپولیس و آلومینیوم آنها یک گل آفساید به ثمر رساندند، در بازی با ذوب آهن نیز یک گل آفساید دیگر وارد دروازه حریف کردند، در بازی با گل گهر نیز گل سالم حریف را نادیده گرفتند. در بازی با هوادار باز هم گل آفساید زدند و مقابل استقلال خوزستان نیز از اشتباه داوری سود بردند. باز هم اسامی بازی‌های دیگر وجود دارد که بخواهم بگویم.

2021034

* کنعانی هوادار رقیب را زد و محروم نشد
من فکر می‌کنم که امسال تیم رقیب ۱۴ امتیاز را از داوری سود برده است. آنها می‌آیند و خیلی راحت در مورد تیم ما صحبت می‌کنند که داور این کار را کرده و چرا بازیکن استقلال را محروم نکردند! در حالی که من فکر می‌کنم اتفاق مشابه در اراک رخ داد و هوادار تیم آلومینیوم را جلوی اتوبوس زدند و هیچ محرومیتی (برای محمدحسین کنعانی‌زادگان) در نظر گرفته نشد. نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد.

* بازی امسالشان با پیکان را به قزوین بردند
در مورد بحث میزبانی نیز آنها صحبت‌های زیادی مطرح کردند. در حالی که هم امسال و هم سال گذشته دیدید که بازی‌های پرسپولیس و پیکان در قزوین و ورزشگاه آزادی برگزار شد. ما در این قضیه خواسته‌مان این است که عدالت برقرار شود و تمام توانایی تیم‌ها درون زمین مسابقه باشد. اینگونه نباشد که خدایی نکرده شبهه‌ای ایجاد شود که از تیم خاصی حمایت می‌شود. ما دوست داریم که تمام تیم‌ها بیایند انرژی و توانشان را بگذارند و تیمی که لیاقت قهرمانی را دارد، درون زمین به این عنوان دست پیدا کند.

* استقلال تیم مظلومی است
من نمی‌خواستم این مصاحبه را انجام دهم اما به‌خاطر مسئولان رقیب که خیلی راحت می‌آیند و در رسانه صحبت می‌کنند، می‌خواستم این‌ها را خدمت عزیزان بگویم که بدانند استقلال تیم مظلومی است. شما می‌دانید که از اول فصل چه شرایطی داشتیم. با وجود کمبود بازیکن و سایر مشکلات، بچه‌ها تا روز آخر می‌جنگند. آن‌ها تمام انرژی‌شان را می‌گذارند و امیدواریم که بتوانیم در این چهار هفته نیز با تمام وجود به جنگیم.

* با سیزده بازیکن نیز به‌خاطر هواداران می‌جنگیم
علی‌رغم اینکه چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت حضور ندارند، با ۱۳ بازیکن نیز به‌خاطر هواداران که حامی اصلی ما هستند، می‌جنگیم. امیدوار هستیم که آنها نیز فردا به ورزشگاه بیایند و کاملا از ما حمایت کنند. امید ما به هواداران است و امیدواریم که بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

2021035

* شما ببینید کدام تیم در ایران بیشترین سود را از داوری برده 
مگر برای قهرمان شدن تیم‌ها چقدر با همدیگر اختلاف امتیاز دارند؟ کافی است که شما دو یا سه امتیاز از داوری سود ببرید. نمی‌خواهم بگویم که داوران ما خدایی نکرده این کار را عمدی انجام داده‌اند، قطعاً این اشتباهات سهوی بوده است. اما شما ببینید کدام تیم در ایران بیشترین سود را از داوری برده است؟ امیدوار هستم که VAR نیز به زودی وارد کشور شده و عدالت برقرار شود.

* درویش به دنبال دلربایی از هواداران پرسپولیس است
رجبی در خصوص صحبت‌های درویش در خصوص هاشمی‌نسب و اینکه او گفته است مشکل مربی استقلال با دارو حل نمی‌شود، گفت: به نظر من آقای درویش به دنبال این است که دل هوادارانش را به دست بیاورد. ما در این قضیه سکوت کردیم و تمرکزمان این بود که نتیجه بگیریم و در زمین مسابقه خیلی چیزها را ثابت کنیم. ولی وقتی می‌بینیم که علناً هر روز این مصاحبه‌ها انجام می‌شود، حق خودمان می‌بینیم که بیاییم دفاع کنیم و اجازه ندهیم که فشار روی ما بیشتر شود.

ویدئو: 332544

* حامدی‌فر سابقه انضباطی نداشت
وی در خصوص محرومیت تعلیقی امید حامدی‌فر نیز گفت: من گفتم بازیکن پرسپولیس در بازی با آلومینیوم خیلی راحت هوادار بینوای رقیب را زد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر امید حامدی‌فر در سال‌های گذشته چنین واکنشی داشت و این گونه حرکات را انجام داده بود، شما حق داشتید که این نظر را داشته باشید، ولی این حرکت او برای نخستین بار بود و فکر می‌کنم که حامدی‌فر عکس‌العمل نشان داد. چون قبل از آن صحبت‌هایی انجام شده بود که باعث این عکس‌العمل گردید.

* سروش بازیکن حریف را خفه کرد
بازیکن تیم رقیب (سروش رفیعی) داشت بازیکن حریف (سیاوش یزدانی) را خفه می‌کرد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و هیچ محرومیتی در نظر گرفته نشد و من فکر می‌کنم اینجا و بابت این قضیه تیم ما مظلوم است.

نظر شما