شناسهٔ خبر: 66620375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقتدار پدافند هوایی در سایه تحریم و کمبود امکانات صورت گرفته است

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دستاوردهای بی نظیر پدافند هوایی روز به روز در حال رشد و پویایی است.

صاحب‌خبر -

***  اقتدار پدافند هوایی در سایه تحریم و کمبود امکانات صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ دلاوری در جمع فرماندهان و اساتید نمونه این نیرو، لزوم توجه ویژه به آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص را امری مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: آموزش کارآمد و هدفمند در انجام ماموریت‌های محوله بسیار خطیر و ارزشمند است و در این حیطه باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نظام تربیتی در پدافند هوایی مبتنی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، گفت: نظام آموزش در مجموعه پدافند از آموزش محوری به تربیت محوری و پژوهش محوری تبدیل شده است.

امیر سرتیپ دلاوری با بیان اینکه مراکز علمی و تحقیقاتی این نیرو به به روز‌ترین آزمایشگاه‌های فنی و سامانه‌های شبیه ساز تجهیز شده اند، تصریح کرد: پیش زمینه پیشرفت و اقتدار، آموزش اصولی و هدفمند است.

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه در ارائه آموزش‌های علوم پدافندی توامان از دانش اساتید نخبه و تجارب پیشکسوتان استفاده می‌شود، ابراز داشت: اقتدار پدافند هوایی در سایه تحریم و کمبود امکانات صورت گرفته و این دستاورد‌های بی نظیر روز به روز در حال رشد و پویایی است.

امیر سرتیپ دلاوری با برشمردن برخی اقدامات ارزنده این نیرو پیرامون ساخت و بازسازی اماکن ورزشی، علمی، روحی و رفاهی در راستای ایجاد انگیزه و ارتقا بازدهی نیروی انسانی در مجموعه پدافند هوایی ارتش افزود: نیروی انسانی متخصص و فنی برگ برنده هر سازمان بویژه دربطن نیرو‌های مسلح است.

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پژوهش‌های تخصصی و منحصر به فردی در مراکز علمی_ تحقیقاتی و آموزشی این نیرو توسط کارکنان پایور و وظیفه انجام شده و در این راستا کتب و مقالات مختلفی در سطح داخلی و بین المللی به چاپ رسیده اذعان داشت: در هم افزایی با سایر موسسات علمی در حوزه علوم فنی و مهندسی پیشگام هستیم و از پذیرش نقطه نظرات و همچنین طرح‌های دانشجویان و نخبگان در این عرصه استقبال می‌کنیم.

نظر شما