شناسهٔ خبر: 66620093 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

هفته خوابگاه‌های دانشجویی در اردیبهشت جاری برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -
هفته خوابگاه‌های دانشجویی با محوریت خوابگاه‌های دانشجویی، عرصه مشارکت، امیدآفرینی و سرمایه سازی اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم ، مسعود گنجی، گفت: هفته خوابگاه‌های دانشجویی امسال از ۲۲ اردیبهشت الی ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: تقارن این هفته با دهه مبارک کرامت و هم‌زمان شدن با ۲ میلاد فرخنده و مسعود، اهتمام ما را در نیکوتر و شایسته‌تر برگزار کردن هفته خوابگاه‌های دانشجویی می‌افزاید.

وی تاکید کرد: بدیهی است نظرات معاونان و مدیران دانشگاه‌ها در هر چه پربارتر برگزار شدن این هفته مثمرثمر خواهد بود و صندوق رفاه دانشجویان امیدوار است با استعانت از برکت نام اهل بیت سلام الله علی‌ها و با برگزاری هدفمند برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی هم در دیده شدن زحمات و فعالیت‌های مسئولان خوابگاه‌ها به نحو احسن دخیل باشد و هم با توجه عمیق و دقیق به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها، گامی برای رفاه حال افزون‌تر این عزیزان برداشته شود.

گفتنی است، ایام هفته خوابگاه‌های دانشجویی از اولین روز این هفته به ترتیب: مهارت‌های زندگی گروهی، احترام به حقوق شهروندی – ایمنی، بهداشت وتغذیه سالم – ورزش، نشاط، سلامت جسم و روان – اوقات فراغت، مدیریت فضای مجازی و آینده نگری- خیرین، مشارکت مردمی و نهاد‌های اجتماعی- تولید علم، مهارت‌آموزی و کارآفرینی – وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی نام‌گذاری شده است.

نظر شما