شناسهٔ خبر: 66619875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

تهیه کننده برنامه کافه رادیو خبر داد:

معرفی کتاب های پرتیراژ و پرفروش در «کافه رادیو» رادیو جوان

برنامه «کافه رادیو» از رادیو جوان با استقرار در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، علاوه بر توجه به نویسندگان کتاب اولی، کتاب های پرفروش و پرتیراژ را به مخاطبان معرفی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سیروس رجبی، تهیه کننده برنامه «کافه رادیو» از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام پخش تصویری این برنامه از ایرانصدا تاکید می‌کند: به مدت ۲۸ سال تهیه کنندگی می‌کنم. از سال ۸۵ تهیه کننده رادیو جوان هستم و تهیه کنندگی برنامه کافه رادیو را به مدت ۸ تا ۹ سال بر عهده دارم. برنامه کافه رادیو در سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین الملی کتاب از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود. علاوه بر این، برنامه به صورت زنده و تصویری از اپلیکیشن ایرانصدا تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی می‌افزاید: این برنامه بخش‌های مختلفی همچون معرفی نویسندگان جوان، گفتگو با آن‌ها و معرفی کتاب هایشان دارد. همچنین یک میز «کتاب گرد» تعبیه شده که گزارشگر برنامه به غرفه‌ها سر می‌زند و کتاب‌هایی را که در پیشخوان پرفروش‌تر است را به مخاطبان معرفی می‌کند. سیدعلی جلالی کتاب‌های پرتیراژ را معرفی می‌کند. خانم عبدالرحیم، گزارش از نمایشگاه را به عهده دارد و با مراجعانی که برای خرید به نمایشگاه آمده اند، صحبت می‌کند. موضوع کلی برنامه درباره کتاب است. عمده تمرکز ما انعکاس حضور مردم در نمایشگاه و فرهنگ مطالعه است.

وی ادامه می‌دهد: توجه بیشتر ما بر جوانان و کتاب اولی هاست. ما با نویسندگان جوان و کتاب‌های گفتگو خواهیم داشت، حتی برخی نویسندگان کتاب هایشان را به ما اهدا می‌کنند که در طول سال این کتاب‌ها در بخش‌ها و میز‌های مختلف خوانده شود. به گفته تهیه کننده کافه رادیو، تهیه برنامه‌های میدانی تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می‌شود.

نظر شما