شناسهٔ خبر: 66619422 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده پارلمان لبنان: دشمن صهیونیستی بازدارندگی خود را از دست داده است

تهران- ایرنا- «حسین الحاج حسن» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی، برتری، بازدارندگی و اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه العهد، الحاج حسن افزود: ما به دنبال این هستیم که ناکامی، شکست و از دست دادن بازدارندگی و ضعف و اعتماد به نفس دشمن را تعمیق بخشیم.

وی اضافه کرد: مقاومت تلاش می کند تا با حضور و پشتیبانی و پایداری بیشتر در سراسر منطقه از فلسطین و لبنان تا عراق، سوریه، یمن و ایران و در مقابل چشم همه ملت های منطقه، ناکامی دشمن را بیشتر کند.

این نماینده لبنانی ادامه داد: از سال ۲۰۰۰ ما دستاوردها و پیروزی های خود را به نمایش گذاشته ایم و دشمن شکست هایش را به نمایش گذاشته و همانطور که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت، دوران شکست سپری شده و دوره پیروزی ها فرا رسیده است.

الحاج حسن اظهار داشت: آمریکا بار دیگر مسئولیت مستقیم خود را در تاریخ سراسر جنایت صهیونیسم بویژه از سال ۱۹۵۶ تاکنون به اثبات رساند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت بیان کرد: تاز مانی که تجاوز و جنایت های رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، به پشتیبانی از مقاومت و ملت غزه ادامه می دهیم و تهدید، بمباران، هدف قراردادن غیرنظامیان و مبارزان و ترور آن ها و رفت و آمد میانجی ها نمی تواند در این تصمیم تغییری ایجاد کند.

وی گفت: ما به پشتیبانی از ملت فلسطین ادامه می دهیم، زیرا می خواهیم که دشمن شکست بخورد و مقاومت در غزه پیروز شود.

الحاج حسن تصریح کرد: به خاطر لبنان و منافع ملی به حمایت و یاری غزه و فلسطین ادامه می دهیم، زیرا منافع ملی این کشور در گروه تضعیف و شکست و ناکامی دشمن است تا جرات و قدرت تجاوز به لبنان، عراق، اردن، سوریه و مصر و هیچ کشور عربی دیگری نداشته باشد.

این نماینده لبنانی افزود: تازمانی که ناکامی و شکست دشمن عمیق تر شود و بحران بازدارندگی و از دست دادن برتری و اعتماد به نفس او را تعمیق نبخشیم، آرام نخواهیم نشست.

نظر شما