شناسهٔ خبر: 66619056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه مشگین شهر:

دشمنان انقلاب به دنبال بی عفتی دختران جامعه است

حجت‌الاسلام «باوقار» گفت: دشمنان انقلاب به دنبال برهنگی و بی عفت سازی خانواده‌ها و دختران جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «رضا باوقار»امام جمعه مشگین شهر روز گذشته (شنبه) در جمع خبرنگاران  ضمن عرض تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: دختران نزد خداوند متعال از منزلت و جایگاه والا و برتری برخوردارند چرا که وجود دختر سراسر رحمت و برکت است و در مکتب اسلام و قرآن خانواده و زنان جایگاه ویژه دارد.
 
وی افزود: متاسفانه امروز دنیای غرب کاملاً به انحطاط اخلاقی و فرهنگی رسیده و هر روز ما شاهد تجاوز و تعدی به زنان و دختران در اروپا هستیم.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر تصریح کرد: اسلام الگو‌هایی ائمه معصومین را برای ما معرفی کرده است که برای مسلمان و شیعیان حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) است که باید تلاش کنیم سیره رفتاری و اخلاقی و عفیف بودن آنان را در خانواده و فرزندان خود نهادینه کنیم.
 
امام جمعه مشگین شهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال برهنگی و بی عفت سازی خانواده‌ها و دختران جامعه است که باید مواظبت و مراقبت کنیم و در خط و برنامه دشمنان خبیث قرار نگیریم و با تقویت معنویت و مرور زندگی معصومین (ع) آنان را سرمشق و الگو قرار دهیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما