شناسهٔ خبر: 66619029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تصادف اتوبوس در اندونزی بیش از ۶۴ کشته و زخمی برجای گذاشت

طبق گزارش منابع خبری، تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در اندونزی دست کم ۱۱ کشته و ۵۳ زخمی بدحال برجای گذاشته است. طبق گزارش منابع خبری، تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در اندونزی دست کم ۱۱ کشته و ۵۳ زخمی بدحال برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در جاوه اندونزی دست‌کم ۱۱ کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت.  

طبق گزارش خبری شبکه تلویزیونی اخبار آسیا، پلیس اندونزی روز یکشنبه ۱۲ میاعلام کرد بر اثر تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستانی در بزرگترین جزیره اندونزی، دست‌کم ۱۱ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

اتوبوس حامل بیش از ۶۰ دانش آموز و معلم در حال حرکت از شهر جزیره‌ای جاوا دپوک به لمبانگ، یک نقطه محبوب توریستی بود که در ساعت ۱۸:۴۸ روز شنبه تصادف کرد.

ژول آبراهام آبست، سخنگوی پلیس استان جاوه غربی روز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: دانش آموزان تازه فارغ التحصیلی خود را جشن گرفته بودند و در یک اردوی مدرسه بودند که ناگهان اتوبوس کنترل خود را از دست داد و به سمت چپ منحرف شد و با یک خودرو و سه موتور سیکلت تصادف کرد.

آبست ادامه داد: از میان سرنشینان فوت شده ۹ نفر دانش آموز و یکی از آنها معلم بوده است.

وی افزود: در این حادثه یک موتورسوار کشته و ۱۳ نفر به شدت مجروح شدند و ۴۰ نفر نیز آسیب دیدند.

اوندانگ شریف هدایت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی محلی به شبکه تلویزیونی کومپاس گفت: احتمالا ترمز اتوبوس قبل از تصادف خراب شده است، اما آبست گفت که پلیس همچنان در حال بررسی علت حادثه است.

انتهای پیام/

نظر شما