شناسهٔ خبر: 66618438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فیروزی‌پور: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک یک گام مثبت است

علی قورچیان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی یک گام مثبت بوده و انتظار می‌رود با تجربه این دوره ایرادات و اشکالات برطرف شده و از دوره دیگر با دقت و سرعت بیشتری انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

رحمت الله فیروزی‌پور بادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی بیان کرد: برگزاری انتخابات در بستر الکترونیکی و با به کارگیری تکنولوژی اقدامی بسیار خوب است که به ارتقای سرعت و دقت کمک خواهد کرد اما نکته حائز اهمیت این است که باید امنیت انتخابات تضمین شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این دوره بحث هایی در خصوص نحوه رای دهی افراد با کد ملی بدون مدارک مطرح شد که انتظار می رود این اشکالات برای دفعات بعدی نیز برطرف شود. بدین ترتیب افراد با کارت شناسایی معتبر در حوزه ها حضور پیدا کرده و از طریق صندوق های الکترونیکی در انتخابات مشارکت می کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از نگاه بنده دست اندرکاران باید از تجربه این دوره درس بگیرند و بنا را بگذارند تا با رفع اشکالات یک انتخابات الکترونیکی با سرعت و دقت بالا در دوره های بعدی برگزار شود.

فیروزی‌پور بادی تاکید کرد: از نگاه بنده برگزاری انتخابات الکترونیکی یک گام مثبت و روبه جلو است که باید با دقت، ایرادات و اشکالات آن در این دوره احصا شده و برای دوره های بعدی شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی با دقت و سرعت بیشتری باشیم.

انتهای پیام

نظر شما