شناسهٔ خبر: 66618160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش روابط عمومی‌ها در تصمیم سازی سازمان ها کلیدی است.

معاون استاندار فارس گفت: نقش روابط عمومی‌ها در تصمیم سازی سازمان ها کلیدی است.

صاحب‌خبر -

نقش روابط عمومی‌ها در تصمیم سازی سازمان ها کلیدی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست هم اندیشی شورای اطلاع رسانی استان، مدیران روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در کنار نقش حداقلی که خبر رسانی حوزه مدیریت سازمان خود است باید در سیاست گذاری، تصمیم سازی و برنامه ریزی برای سازمان خود نقش مطلوبی را ایفا کنند.
قزل سفلی با اشاره به نقش آگاهی بخشی روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دستگاه خود به مردم و رسانه‌ها گفت: روابط عمومی‌ها نقش تعاملی خود را با رسانه‌ها به نحوی مطلوب انجام دهند و مدیران ن هم صداقت را ملاک اصلی اطلاع رسانی خود قرار دهند.

قزل سفلی به رسانه‌های فارس به عنوان رسانه‌های برتر در کشور هم اشاره کرد و گفت:  ویژگی مهم این رسانه ها، تعامل برای پیشرفت استان فارس است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست هر ماه نشستی صمیمی و گفتگو محور با رسانه‌ها برگزار و رسانه‌ها هم باید هر شش ماه یکبار مدیران دستگاه‌ها را از  نظر رسانه‌ای ارزیابی کنند.

<div id="video-display-embed-code_11104791"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231587/11104791?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما