شناسهٔ خبر: 66617623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سفر قریب الوقوع طلبکار خارجی استقلال به تهران!

عزیزبک آمانوف طلبکار خارجی استقلال احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر به تهران سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

استقلال در زمستان سال ۱۴۰۱ با یک چالش عجیب مواجه شد و عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی این تیم که در دوران فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود، پس از اختلاف نظر جدی با ریکاردو ساپینتو ترجیح داد از استقلال برود و به همین خاطر شبانه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا در ترکیه با تیم جدید خودش قرارداد ببندد.

پس از اینکه عزیزبک از ایران رفت، مدیران وقت باشگاه استقلال مدعی شدند از او به خاطر عدم پایبندی به تعهدات شکایت می‌کنند و غرامت هم خواهند گرفت اما طبق اتفاقاتی که حداقل طی ۱۰ سال اخیر به آن عادت داریم، این بازیکن خارجی توانست طرف ایرانی را در کمیته انضباطی فیفا محکوم کند و در دادگاه اولیه علیه استقلال حکم بگیرد. البته استقلالی‌ها لایحه دفاعیه  تنظیم کردند و حالا منتظر جواب دادگاه تجدید نظر هستند اما نکته جالب توجه اینجاست که عزیزبک آمانوف از فروردین امسال دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده و به احتمال فراوان نامش در فهرست ملی‌پوشان ازبکستان برای جدال خرداد ماه مقابل ترکمنستان و ایران هم قرار می‌گیرد.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، او را ۲۲ خرداد در بازی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی ملاقات خواهیم کرد و هیچ بعید نیست در مورد ماجرای استقلال نیز توسط رسانه‌های کشورمان مورد سوال قرار بگیرد. البته آمانوف در بازی‌های فروردین تیم ملی کشورش ذخیره بود و اتفاقاً یک بار هم به جای همین جلال الدین ماشاریپوف وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: یک اشتباه می‌تواند قهرمانی را از استقلال بگیرد/ فولادی‌ها هنوز از نکونام دلخور هستند

نظر شما