شناسهٔ خبر: 66617039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار : انواع مشوق ها برای مشارکت مردم البرز در اقتصاد مدنظر قرار گیرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: ایجاد انواع مشوق ها در زمینه های مختلف همچون مالی، تسهیل در اخذ مجوزها برای مشارکت مردم استان در اقتصاد از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز افزود: از ابتدای سال جاری نسبت به راه اندازی این قرارگاه با کمیته های تخصصی اقدام کردیم و اکنون به مرحله تصمیم سازی و تصمیم گیری ذیل اهداف تعیین شده رسیده ایم.
وی ادامه داد: به تازگی هیات وزیران، راه اندازی کارگروهی ویژه با همین عنوان را ابلاغ کرده اند، از این رو جای خرسندی دارد که در این راستا از سایر استان ها پیشی گرفته ایم و می توانیم قرارگاه را بر مبنای این تصویب نامه دنبال کنیم.

عبداللهی بیان کرد: اهداف و برنامه ها مشخص است و باید در تلاش باشیم که مصوبات با سرعت به مرحله اجرا رسیده و نمود عینی پیدا کنند.
وی افزود: تک تک کمیته ها باید برنامه های خود را با زمانبندی و ترسیم افق نهایی، ارائه دهند و بر این اساس هر هفته گزارشی از روند امور داشته باشند.


استاندار البرز گفت: اتاق بازرگانی استان نقش بسیار مهمی در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا می کند و باید برنامه خود مبنی بر نیل به صادرات ۲ میلیارد دلاری را ارائه داده و موانع این راه را مطرح کند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.
وی افزود: البرز ظرفیت های بسیاری در تولید صادرات محور دارد بنابراین اتاق بازرگانی استان باید در رایزنی ها و ایجاد ارتباط با سفرا بویژه در کشورهای همسایه، اهتمام بیشتری داشته باشد.

نظر شما