شناسهٔ خبر: 66616389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رئیسی:

رهنمودهای مراجع و علما را چراغ راه دولت مردمی می‌دانیم

رییس‌جمهور کشورمان در پیامی از استقبال گرم و پُر شور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از استقبال گرم مردم قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید اظهار داشت: دولت مصمم است با رفع موانع و اجرای طرح‌های معطل مانده، شکوفایی هر چه بیشتر استان قم را محقق نموده و بر مطالبات مردم عزیز آن جامه عمل بپوشاند.

رئیس جمهور افزود: به پاس استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید، لازم می‌دانم به نمایندگی از دولت مردمی، صمیمانه از این حضور دلگرم کننده، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: بی شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر پر برکت علاوه بر زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) در روز ولادت آن بانوی با کرامت، بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست، بازدید و بهره‌برداری از چندین طرح‌ اقتصادی و ‌عمرانی به ویژه طرح‌های ساخت مسکن، توفیق دیدار و تبادل نظر با مراجع عظام حاصل شد. مثل همیشه حمایت‌ها، ‌فرمایشات و رهنمودهای الهام‌بخش آنان را ‌قوت قلب و چراغ راهی برای دولت مردمی می‌دانیم و آن را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت مردمی قرار خواهیم داد.

رئیس جمهور بیان کرد: دولت نیز مصمم است با رفع موانع و اجرای طرح‌های معطل مانده، شکوفایی هر چه بیشتر استان قم را محقق نموده و بر مطالبات مردم عزیز آن جامه عمل بپوشاند.

آیت‌الله رئیسی در پایان بار دیگر از اقشار مختلف مردم متعهد، استاندار و دیگر مدیران جهادی استان، ‌طلاب و فضلای مدرسه فیضیه قم، دانشجویان، تولیت آستان مقدسه، ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی قدردانی کرد.

نظر شما