شناسهٔ خبر: 66616263 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور:

زمان اعلام نتایج نمرات خام کنکور و آزمون اختصاصی فرهنگیان مشخص شد/ انتخاب رشته از هفته آینده

طاهره مرادی

معاون فنی و آماری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نمرات خام نوبت اول کنکور سراسری که در اردیبهشت ماه برگزار شد، به همراه نتایج اولیه آزمون اختصاصی فرهنگیان تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احسان جمالی در اولین نشست خبری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور که امروز در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، در خصوص نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش تاکید کرد: نتایج اولیه این آزمون اعلام و انتخاب رشته آن نیز انجام شد. نتایج چند برابر ظرفیت دکتری ۱۴۰۳ تا اواسط خرداد ماه اعلام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم خرداد ماه تا نیمه تیرماه فرصت و زمانی است که دانشگاه ها فرصت دارند، مصاحبه های تخصصی خود از داوطلبان دکتری انجام بدهند.

جمالی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی پدیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش ۱۴۰۳ نمیشه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نتایج مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ نیز اظهار کرد: همانند سال گذشته نمرات خام نوبت اول کنکور سراسری که در اردیبهشت ماه برگزار شد، به همراه نتایج اولیه آزمون اختصاصی فرهنگیان تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان از هفته آینده آغاز می شود، گفت: نتایج اولیه به صورت سه برابر ظرفیت تا اواسط خردادماه اعلام خواهد شد و ارزیابی تخصصی وزارت آموزش و پرورش تا پایان تیرماه صورت می گیرد.

جمالی در پایان تاکید کرد: برنامه زمانی دانشگاه فرهنگیان به گونه ای است باید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری در مردادماه تکلیف افراد مشخص شود.

انتهای پیام

نظر شما