شناسهٔ خبر: 66615110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۷۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۴۸ ساعت در آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت کشف و ۴۴۱ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر این استان طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح آذربایجان‌غربی اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری هشت نفر قاچاقچی و ۱۲۴ خرده فروش، ۴۴۱ معتاد متجاهر را نیز جمع آوری کردند.

درستی بیان کرد: در این راستا ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

وی با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس بگیرند، افزود: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان است.

نظر شما