شناسهٔ خبر: 66615077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رمز برد پرسپولیس مقابل هوادار چه بود؟

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش ستاره خود موفق شد سه امتیاز حیاتی را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر هوادار تهران را شکست دهد تا با یک بازی بیشتر ۵۹ امتیازی شود و موقتا بالاتر از استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شود.

شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی موفق شدند هوادار را شکست دهند که با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم، بنفش‌پوشان جان دوباره‌ای گرفته‌اند. این تیم تا پیش از این بازی در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده بود و در دو بازی برابر حریفان به تساوی رسید و با توجه به سبک بازی این تیم پیش‌بینی می‌شد که سرخ‌پوشان کار سختی را برابر حریف خود داشته‌ باشند.

همانگونه که به نظر می‌رسید، هوادار از همان دقایق ابتدایی بازی بارها و بارها به سمت دروازه مدافع عنوان قهرمانی یورش برد و در همان دقایق ابتدایی فرصت داشت تا گل برتری را به ثمر برساند اما شاگردان شجاعی هر بار با سدی بزرگ مواجه می‌شدند.

رمز برد پرسپولیس مقابل هوادار چه بود؟

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اوایل بازی با دو واکنش خوب مانع فرو ریختن دروازه قرمزها شد تا در نهایت عیسی‌آل‌کثیر موفق شد گل برتری این تیم را به ثمر برساند. در ادامه بازیکنان هوادار تلاش‌های زیادی برای جبران گل‌های خورده داشتند که هر بار بیرانوند آنها را ناکام می‌گذاشت.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس که هفته‌ها به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان دور بود بعد دیدار با سپاهان اصفهان و نساجی مازندران برای سومین بار بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در قفس طوری این تیم قرار گرفت و در این بازی موفق به ثبت ۶ مهار و ۲ خروج موفق شد تا در روزی که مهاجمین پرسپولیس با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادند، همانند یک دیوار بتنی، نقش پررنگی در برتری این تیم مقابل تیم مسعود شجاعی داشته باشد.

نظر شما