شناسهٔ خبر: 66614090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی ۲۰ مددجوی زندان نوشهر

۲۰ مددجوی زندان نوشهر که آزادی مشروط به آنها تعلق گرفته بود، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

آزادی ۲۰ مددجوی زندان نوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ۲۰ مددجوی زندان شهرستان نوشهر که آزادی مشروط به آنها تعلق گرفته بود با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

عباس پوریانی در حاشیه مراسم آزادی زندانیان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری و باز اجتماعی شدن اقشار آسیب پذیر و تحکیم بنیان خانواده و با استفاده از ظرفیت نهاد ارفاقی ۲۰ زندانی از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه ضمن بازدید از بند زندان و ملاقات با زندانیان و استماع سخنان آنها، درخواست‌های واصله مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم قانونی صادر شد.

همچنین به مناسبت دهه مبارک کرامت به پیشنهاد مدیرکل زندان‌های استان مازندران و موافقت رئیس کل دادگستری استان تمامی زندانیان واجد شرایط از مرخصی ۱۰ روزه بهره‌مند شدند.

پوریانی همچنین به موضوع احداث ساختمان جدید زندان نوشهر اشاره کرد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و مهیا شدن شرایط و امکانات، در آینده نزدیک ساختمان جدید زندان نوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

مراسم آزادی زندانیان با حضور دادستان مرکز استان، معاونین دادگستری استان، معاون مدیرکل زندان‌های استان مازندران و جمعی از مسئولان قضایی شهرستان در زندان شهرستان نوشهربرگزار شد.

نظر شما