شناسهٔ خبر: 66613776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هنرجو: ضعف‌هایی داریم که باید به نقطه قوت تبدیل شود

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: در دیدار با اسبقیان عنوان داشتم که در قهرمانی آسیا و جهان در بخش‌های مختلف مدال‌هایی آوردیم که دیده نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید هنرجو، رئیس فدراسیون اسکیت در دیدار با ملی‌پوشان اسکیت و تجلیل از مدال‌آوران این رشته اظهار داشت: در سال گذشته در تورنمنت‌های مختلف 41 مدال کسب شد که حاصل زحمات تمام مربیان، کادر فنی و روسای هیئت‌ها است. برخی از این مدال‌ها برای نخستین بار بود که حائز اهمیت است. کسب مدال نقره توسط مرادخانی در اسکیت هنری با ارزش است. مدال برنز  سارا حاج پهلوان و صبا طباطبایی برای نخستین بار رقم خورد. در ادامه باید به مدال محمد سروش مهر و محیا دست پاک نیز اشاره کرد.

 

وی در ادامه افزود: امیدوارم این مدال‌ها در سال جاری تکرار شود و همچنین مدال‌های خوشرنگ تری کسب کنیم. رشته سرعت بسیار سخت است. رقبایی در دنیا داریم که اگر کسی مقابل آنها مدال بگیرد، شاهکار است.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: ما ضعف‌هایی داریم که باید به نقطه قوت تبدیل شود برای مثال در سرعت زمین استاندارد و تکنولوژی نداریم. رقبای ما با امکانات بیشتر خیلی خوب کار کردند. در فری استایل چند اتفاق مهم افتاد که کمک شایانی به این رشته و فدراسیون اسکیت کرد و این موفقیت‌ها سطح اسکیت را بسیار بالا برد و باعث شد جامعه ورزش بیشتر این رشته را بشناسند. رضا لسانی دو مدال ارزشمند کسب کرد و اولین مدال طلای تاریخ فری استایل ایران را کسب کرد.

وی تصریح کرد: ما باور داشتیم در هانگژو دو مدال بگیریم اما رومینا سالک با بدشانسی رو به رو شد. وی مدال‌های ارزشمندی را کسب کرد. ترانه احمدی نیز نقره بازی‌های آسیایی را به دست آورد که در کل کشور بازتاب زیادی داشت. از تمام مربیان و همه کسانی که زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

هنرجو افزود: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونانش تشکر می‌کنم که در اعزام‌ها از ما حمایت کردند.‌

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: مدال‌های رشته اسکیت به خوبی دیده نشد. در دیدار با اسبقیان عنوان داشتم که در قهرمانی آسیا و جهان در بخش‌های مختلف مدال‌هایی آوردیم که دیده نشد و امیدوارم در جوایز دوستان تجدید نظر شود. از شما می‌خواهم با قدرت حرکت کنید ما امسال المپیک و بازی‌های داخل سالن را داریم.

هنرجو گفت: ما باید حتما آسفالت زمین اسکیت آزادی را ترمیم کنیم. یک سال پیش از شهردار منطقه 22 دعوت کردیم و قول دادند آسفالت را ترمیم کنند چند شهردار عوض شد و این اتفاق نیفتاد. خدمت زاکانی بودیم و قول دادند انجام شود ولی محقق نشد. اسکیت ورزش خانواده محور است و در بعد همگانی از سایر رشته‌ها بالاتر است. امیدوارم شهردار دستور این کار را بدهند و این زمین ترمیم شود.

در پایان هنرجو پاداش مدال آوران رشته اسکیت در سال 1402 را اهدا کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما