شناسهٔ خبر: 66613439 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

سروری:

منبع برخی دوستان سایت‌های اصلاح‌طلب است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصاحبه‌ای که از من پخش شده را حتی اگر به صورت ناکامل در خبرگزاری ایرنا می‌دیدند متوجه می‌شدند که تیتر با آنچه بنده گفته‌ام تفاوت‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداری تهران برای برگزاری مراسم روز دختر در ورزشگاه آزادی با حضور رئیس جمهور، اظهار کرد: این برنامه شاید بی نظیر نباشد اما کم نظیر بود و می تواند اثرگذاری خوبی بر دختران ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی دوستان ما منبع مطالبشان سایت های اصلاح طلب و معاند است، یادآور شد: مصاحبه ای که از من پخش شده حتی اگر به صورت ناکامل در خبرگزاری ایرنا می دیدند متوجه می شدند که تیتر با آنچه بنده گفته ام تفاوت ها دارد. بنده گفتم انتشار بندها می تواند در ارتباط ما با طرف مقابل اثرگذار باشد و انتشار آن می تواند به منافع کشور صدمه وارد کند.

سروری ضمن قرائت متن مصاحبه منتشر شده در خبرگزاری ایرنا تصریح کرد: آیا چون ما به منافع خود نرسیدیم باید کشور نیز به مشکل برخورد کند و صدمه ببیند؟ ما به خبرگزاری ایرنا نیز گفتیم که اصلاحات لازم را انجام دهد. بر اساس تفاهم مشترک نمایندگان می توانند در جلسه هم اندیشی کل قرارداد را مطرح کنند و هر نماینده ای می تواند صفر تا صد قرارداد را ببیند و پاسخ سوالات خود را بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما