شناسهٔ خبر: 66613264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حلالی: کلید برد پرسپولیس گل زودهنگام این بازی بود/ شانس ما برای قهرمانی بیشتر از استقلال است

پیشکسوت پرسپولیس این تیم را شانس اول قهرمانی در فصل جاری می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، اسماعیل حلالی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل هوادار گفت: پرسپولیس توانست به خواسته خودش در زمین برسد و به نظرم کلید پیروزی پرسپولیس در این بازی گل زودهنگامی بود که به ثمر رساند. اگر در دقایق ابتدایی پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شد ممکن بود در ادامه کار برایش سخت شود. معمولاً تیم‌هایی که از لحاظ تجربه و بازیکن روی کاغذ ضعیف‌تر به نظر می‌رسند برابر تیم‌های مطرح و مدعی ابتدا سعی می‌کنند بازی را کنترل کرده و از تب و تاب اولیه بیاندازند و بعد کم کم حمله و فشار را شروع کنند. برای همین گل زدن در دقایق ابتدایی بازی در دیدارهای این چنینی خیلی مهم است.

وی افزود: وقتی هوادار گل را دریافت کرد مجبور بود بالا بازی کند و این کار پرسپولیس را در طراحی حملات راحت می‌کرد و توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کند که فقط یکی دیگر از آنها وارد دروازه شد. می‌توانست اختلاف از این هم بیشتر باشد ولی بدشانسی و کم دقتی مانع از زدن گل‌های بعدی شد.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از بازی هوادار هم گفت: عملکرد خوبی از هوادار شاهد بودیم و به دنبال ضد فوتبال نبودند. آمدند گل بزنن و امتیاز بگیرند و برایش جنگیدند. چند موقعیت خوب هم داشتند که با درخشش بیرانوند دروازه بسته ماند و کلین شیت سخت و ارزشمندی به ثبت رسید که در این نتیجه تاثیرگذار بود.

حلالی در مورد کورس قهرمانی بالای جدول هم خاطرنشان کرد: به نظرم استقلال کار سختی در حفظ صدرجدول دارد. آنها استرس حفظ صدرجدول را دارند ولی پرسپولیس چنین شرایطی ندارد و راحت تر بازی می‌کند. به هر حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من نظرم این است که پرسپولیس شانس بالاتری برای قهرمانی دارد ولی هنوز 3-4 بازی باقی مانده و سرنوشت قهرمانی احتمالا هفته آخر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما