شناسهٔ خبر: 66613149 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

فروش قسطی تریلی چینی با وام 2 میلیارد و 985 میلیونی و اقساط 60 ماهه + جزئیات

یک شرکت تولید کننده کشنده و کامیون طرح فروش اقساطی تریلی چینی با وام 2 میلیارد و 985 میلیون تومان و اقساط 60 ماهه را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

یک شرکت تولید کننده کشنده و کامیون مشهور کشور، که طی سال های اخیر فعالیت گسترده ای در تولید ماشین سنگین داشته، طرح فروش اقساطی تریلی چینی با وام 2 میلیارد و 985 میلیون تومان و اقساط 60 ماهه را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، با توجه به تورم شدیدی که در سالجاری شاهد آن هستیم و از سال گذشته آغاز شده خریداری هر کالای سرمایه ای به صورت اقساط و با استفاده از وام می تواند توجیه پذیر باشد. چرا که در گذر زمان ارزش آن کالای سرمایه ای خواه کامیون و تریلی باشد یا هر کالای ماندگار و ارزنده دیگر در برابر پول و وامی که برای آن پرداخت شده ، ترقی خواهد کرد.

فیلم و مطلب پربازدید امروز را ببینید:

فیلم| بوسه احساسی راننده کامیون به کامیون فرسوده خود قبل از اسقاط

 

بر این اساس به نظر می رسد طرح جدید فروش قسطی تریلی چینی که شرکت آرین دیزل  طی بخشنامه جدیدی از آغاز آن خبر داده با استقبال متقاضیان واجد شرایط روبرو شود. مدل کشنده عرضه شده در این بخشنامه 1403 است.  ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت صورت می پذیرد.

جزئیات فروش قسطی تریلی چینی شکموتو X5000

قیمت نهایی تریلی یا همان کشنده شکموتو بر اساس این بخشنامه اقساطی 5 میلیارد و 970 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. شما در زمان ثبت نام باید 2 میلیارد و 500 میلیون تومان را پرداخت کنید. مبلغ ۴۸۵ میلیون تومان را نیز در زمان صدور دعوت نامه واریز می کنید.

مبلغ تسهیلات (وام) در نظر گرفته شده برای خریداران برای این کشنده2 میلیارد و 985 میلیون تومان ذکر شده است که طی ۶۰ ماه یا عبارتی ۵ ساله باید پرداخت کنید. نرخ تسهیلات کشنده شکموتو در این بخشنامه ۲۶ درصد عنوان گردید و تحویل این محصول به صورت فوری برای خرداد ۱۴۰۳ بیان شده است.

شایان ذکر است هزینه بیمه شخص ثالث سال اول این تریلی چینی و هزینه های شماره گذاری در قیمت فوق لحاظ شده است. گارانتی این خودرو ۲ سال یا به عبارتی ۲۰۰ هزار کیلومتر می باشد. سند در رهن شرکت تا تسویه کامل خواهد ماند.

انتهای پیام

نظر شما