شناسهٔ خبر: 66612944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شکری خبر داد

پیش ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی ۱۲ هزار نفر از مادران دارای سه فرزند در همدان

همدان-مدیر صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان از پیش ثبت نام ۱۲ هزار نفر از مادران دارای سه فرزند و بیشتر در بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در همایش سراسری کارگزاران صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان که با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۸۹ هزار نفر در استان همدان، مشمول عضویت در صندوق هستند که بیش از ۱۵۳ هزار نفر جذب شدند که ۹ هزار نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵۲ کارگزاری در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: صفر تا صد اقدامات ما به صورت الکترونیکی است و‌ بروکراسی اداری سختگیرانه نداریم.

مدیر  صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با بیان اینکه سطوح درآمدی روستاییان متفاوت است، تصریح کرد: با اقدامات دولت سیزدهم رضایتمندی در پرداخت مستمری ها ایجاد شده است.

وی از پیش ثبت نام ۱۲ هزار نفر از مادران دارای سه فرزند و بیشتر در بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری خبر داد و گفت: مادران واجد شرایط در روستاها و مناطق عشایر فقط تا پایان اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام دارند.

شکری در رابطه با اهداف این صندوق، افزود: کاهش مهاجرت از روستا به شهر، حفظ کرامت انسان‌ها در زمان نیاز، کاهش فقر مطلق در محیط روستا از اهداف صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است.

وی ادامه داد: ما به شریف‌ترین و بهترین اقشار جامعه خدمات ارائه می‌دهیم بنابراین خدمات ما نیز باید به بهترین شکل ممکن، انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما