شناسهٔ خبر: 66612650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آخرین شرایط تیم ملی هاکی بانوان از زبان ملی پوشان

ملی پوشان هاکی سالنی کشورمان از آخرین شرایط خود برای رقابت‌های قهرمانی آسیا گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی پوشان هاکی بانوان کشورمان که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی عازم تایلند شده اند درباره وضعیت تیم ملی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.

قرائی: برای قهرمانی در آسیا راهی تایلند شدیم

زهرا بلوچ قرایی اولین لژیونر هاکی بانوان کشورمان درباره مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود گفت: ما برای این رقابت‌ها اردو‌های زیادی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با تمام زحماتی که رئیس فدراسیون کشیده است امیدواریم به سکوی قهرمانی آسیا برسیم.  

او افزود: هاکی در چند سال گذشته با وجود درخشش کمتر دیده شده، اما امیدواریم مسئولان به رشته ما نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا هم سالن و هم چمن اختصاصی برای عنوان‌های بهتر داشته باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر به دلیل استفاده از یک سرمربی تراز اول خارجی شراییط خوبی داریم و امیدواریم که به عنوان خوبی هم برسیم.  

قرائی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود لژیونر شدن درآمد خوبی برای خودش دارد یا نه گفت: من در حال حاضر در رشته سالنی فعال هستم و امیدوارم با لژیونر شدن در بخش چمنی بتوانم در این رشته درآمد زایی هم داشته باشم.  

رشیدیان: امیداریم با قهرمانی آسیا توجه‌ها بیشتر شود

زهرا رشیدیان دیگر ملی پوش هاکی کشورمان درباره وضعیت تیم ملی بیان داشت: بر‌ای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرایط خوبی رسیدیم، جا دارد از رئیس فدراسیون بابت حمایت ویژه از بانوان و انتخاب سرمربی خارجی تراز اول هم تشکر کنم 

او درباره آماده سازی تیم ملی هم گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۸ اردوی آماده سازی حاضر شدیم و خوشبختانه به شرایط آماده سازی خوبی رسیدیم.  

ملی پوش هاکی کشورمان درباره حمایت‌ها گفت: فدراسیون چیز‌هایی که نیاز داریم را مهیا می‌کند، اما امیدوارم با درخشش در آسیا دیگر وزارت ورزش هم نگاه ویژه تری به ما داشته باشد.  

عبدالرحیمی: به کسب بهترین نتیجه امیدواریم

دینا عبدالرحیمی کوچک‌ترین عضو تیم ملی که تنها ۱۶ سال دارد درباره وضعیت خودش و تیم ملی بیان داشت: از دوره مستعدین کشف شدم و تلاش کردم تا بهترین باشم، امیدوارم با آمادگی که داریم در رقابت‌های قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را بگیریم.

او افزود: با سرمربی خوبی که داریم به کسب بهترین نتیجه و حضور در رقابت‌های جام جهانی امیدواریم.

امیدی: باید توجه بیشتری به بانوان صورت بگیرد

نازنین امیدی ملی پوش جوان هاکی کشورمان درباره شرایط تیم ملی بیان داشت: برای رقابت‌های قهرمانی آسیا شرایط خوبی داریم و امیدواریم که بتوانیم با بهره بردن از سرمربی خوبی که داریم به بهترین نتیجه برسیم.

او درباره حریفان گفت: جدی‌ترین حریفان ما تایلند و مالزی هستند که آن‌ها هم تلاش زیادی می‌کنند، اما ما امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.  

ملی پوش هاکی کشورمان درباره برخی مشکلات گفت: خانم‌ها هم مادر هستند و هم همسر برای همین باید توجه بیشتری به بانوان انجام شود.

یحیوی: کار سختی داریم، اما امیدواریم نتایج خوبی بگیریم

زیبا یحیوی کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان کشورمان هم درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان داشت: اردو‌های خوبی پشت سر گداشتیم و با مربی خوبی که داشتیم امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم، خوشبختانه ۸ اردوی منظم و خوب داشتیم و از لحاظ بدنی هم آمادگی خوبی داریم.

او افزود: تیم‌های قزاقستان، عمان، نپال و مالزی هم گروه ما هستند، کار سختی داریم، اما امیدواریم که نتایج خوبی بگیریم.  

یحیوی درباره حمایت‌ها گفت: ابتدا از فدراسیون و مسئولان ورزش بابت حمایت از ورزش بانوان تشکر می‌کنیم، اما خواهش داریم که بیش از این هم توجه کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما