شناسهٔ خبر: 66612405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سپاه قزوین: مشوق‌های مالی و کسر خدمت برای جهادگران علمی فراهم است

قزوین - ایرنا - معاون علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از ارایه خدماتی مانند مشوق‌های مالی و کسر خدمت برای جهادگران علمی و پژوهشگران دانشگاهی استان توسط این معاونت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم عباسی روز شنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار کرد: رویکرد حل مساله مهم ترین محور فعالیت‌های معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان است که در این زمینه آمادگی داریم تا همکاری های مشترکی ایجاد شود.

وی ضمن اشاره به مشوق های این معاونت برای جهادگران علمی تصریح کرد: ارایه خدمات کسری خدمت سربازی برای جهادگران علمی و همچنین خدمات و مشوق برای پژوهشگران مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا از جمله مواردی است که برای حمایت از این قشر ارایه می شود.

در این دیدار دکتر عبدالله دیده‌بان، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن اشاره به فعالیت های علمی صورت گرفته در حوزه تحقیقات علوم پزشکی قزوین بیان کرد: بسیاری از طرح های حوزه علوم پزشکی نیازمند حمایت های مالی است تا به مرحله تولید برسد که ظرفیت حمایتی معاونت علمی سپاه می تواند در این خصوص موثر و راهگشا باشد.

در ادامه این دیدار مدیران مراکز رشد و زیست فناوری معاونت علمی نیز به بیان ظرفیت های موجود در حوزه همکاری های مشترک پرداختند.

نظر شما