شناسهٔ خبر: 66612174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قویترین مرد ایران نظاره‌گر عملکرد بچه‌غول + عکس

تهران- ایرنا- پسر یکی از قویترین مردان ایران وارد دنیای فولاد سرد شده تا پا جای بزرگان این رشته بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان کشور از روز گذشته در شهر همدان آغاز شد. در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۳ پولادمرد از ۲۸ استان کشور با هم رقابت می‌کنند.

در این دوره از مسابقات برخی از چهره‌ها حضور دارند که یکی از نفرات ایلیا فاطمی پسر محراب فاطمی است. محراب فاطمی از جمله نفرات سرشناس و پرافتخار قویترین مردان ایران است که به همراه برادرانش مهدی و حسین از جمله افراد سرشناس دنیای قوی‌ترین مردان هستند.

فاطمی در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان در خصوص حضور پسرش در رشته وزنه‌برداری گفت: سال نخست حضور ایلیا در رشته وزنه‌برداری بود و ان‌شاالله بتواند در سال‌های آینده مدال‌های خوبی بگیرد.

قوی‌ترین مرد ایران در خصوص صحبتش با هادی پانزوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران گفت: پانزوان کسی است که لیاقت سرمربی بودن این بچه‌ها را دارد.آرزوی موفقیت می‌کنم برای او و همه بچه‌های تیم‌ملی. تشکر ویژه‌ای هم دارم از سجاد انوشیروانی که دوباره با کمک دوستان، وزنه‌برداری را به روزهای خوب گذشته‌ برگرداند. امیدوارم که سال به سال این روند بهتر شود. من ذوق این بچه‌ها را که می‌بینم کیف می‌کنم، امیدوارم مسئولان بالادستی کمک بیشتری کنند تا این رشته مثل همیشه در جهان بدرخشد.

روز دوم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور، با برگزاری دسته ۸۹ کیلوگرم جوانان به پایان رسید و علیرضا عباسپور ملی‌پوش تیم فارس با رکورد مجموع ۳۳۸ کیلوگرم هر ۳ مدال طلا را از آن خود کرد. در این دسته سهیل پورمند از کرمان رقابت نزدیکی با عباسپور داشت و در نهایت با دو کیلوگرم اختلاف نسبت نماینده فارس نایب قهرمان شد.

ایلیا فاطمی نیز در این دسته نتوانست عنوانی کسب کند.

اسامی مدال‌آوران دسته ۸۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان ایران در زیر آمده است:

یک‌ضرب

علیرضا عباسپور (فارس): ۱۵۲ کیلوگرم

سهیل پورمند (کرمان): ۱۵۱ کیلوگرم

آرین فرهادی (خوزستان): ۱۳۱ کیلوگرم

دوضرب

علیرضا عباسپور (فارس): ۱۸۶ کیلوگرم

سهیل پورمند (کرمان): ۱۸۵ کیلوگرم

علی اکبر شصتی (تهران): ۱۶۵ کیلوگرم

مجموع

علیرضا عباسپور (فارس): ۳۳۸ کیلوگرم

سهیل پورمند (کرمان): ۳۳۶ کیلوگرم

علی‌اکبر شصتی (تهران): ۲۹۷ کیلوگرم

قویترین مرد ایران نظاره‌گر عملکرد بچه‌غول + عکس

قویترین مرد ایران نظاره‌گر عملکرد بچه‌غول + عکس

نظر شما