شناسهٔ خبر: 66611603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رامسر؛ میزبان سفیران گردشگری کشور

نشست علمی رونق گردشگری ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری مازندران در رامسر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رامسر؛ میزبان سفیران گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نخستین نشست علمی رونق گردشگری ایران با حضور سفیران و فعالان گردشگری مازندران و همچنین پنجاه و نهمین سفر کاروان برادران ایرانگرد ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در رامسر برگزار شد.


عضو هیات مدیره انجمن علمی طبیعت گردی ایران و سفیر گردشگری طرح برند ایرانگرد استان مازندران گفت: این دو رویداد ملی با موضوع رونق گردشگری ایران و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه گذاری مازندران برنامه ریزی و اجرا شد.


رسول کردفلاحت افزود: در نشست علمی که در موسسه آموزش عالی رحمان رامسر برگزار شد به معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی توسعه پایدار در بخش‌های مختلف گردشگری، تجربیات نوین، تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه پایدار به تحلیل، آموزش، پژوهش و تبلیغات و اطلاع رسانی پرداخته شد.


وی اظهار داشت: بنیان گذاری و تداوم گفتمان‌های ملی و بین المللی، تولید محتوا، بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی، ترغیب کلیه فعالان حوزه گردشگری، ایجاد بستر‌های مناسب سرمایه گذاری، بسترسازی انتقال دانش و تجربیات سفیران گردشگری و ارتقای سطح دانش مردم و جوامع محلی در ارتباط با صنعت گردشگری از اهداف این دو رویداد بوده است.


وی خاطر نشان کرد: حاضران در این رویداد ملی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان رامسر بازدید کردند و بنا داریم در نقاط مختلف استان مازندران نیز این رویداد‌ها را در طول سال برگزار کنیم.

نظر شما