شناسهٔ خبر: 66611214 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترویج سبک زندگی شهدا با داستان‌های کوتاه و خاطرات

تهران- ایرنا- مسئول غرفه شهید «ابراهیم هادی» گفت: هدف ما ترویج سبک زندگی شهدا با استفاده از داستان‌های کوتاه و خاطرات شهداست.

صاحب‌خبر -

مهدی خدادادی در گفت و گو با خبرنگار ایثار و شهادت ایرنا اظهار داشت: انتشارات شهید ابراهیم هادی در حوزه خاطرات شهدا و تجربه های نزدیک به مرگ فعال است.

وی افزود: کتاب های رسم رفاقت، زندگینامه و خاطرات سید فاطمه سادات حسینی، مثل ابراهیم، خاطرات جانباز مدافع حرم شهید علی خاوری و خاطرات شهید حاج اصغر عبداللهی و روحت شاد مباد از تازه های نشر این انتشارات است.

خدادادی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون نسخه از کتاب سلام بر ابراهیم منتشر شده، گفت: تا حد زیادی در زمینه فروش کتاب سلام بر ابراهیم موفق بوده ایم و این کتاب در سال ۱۳۹۰ به چاپ دوم رسید. تاکنون برای شهید هادی دو کتاب خاطرات و مصاحبه های وی از سال ۱۳۸۸ گردآوری و در قالب کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: علاوه بر کتاب سلام بر ابراهیم، کتاب های سه دقیقه در قیامت و شاهرخ ضرغام از پر فروش ترین کتاب های انتشارات ابراهیم هادی است.

خدادادی گفت: اعضای کانون فرهنگی مسجد باب الجنت با مدیریت محسن عمادی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با چاپ خاطرات شهید هادی آغاز کرد و توانست مجوز انتشارات بگیرد و تاکنون ۱۰۸ عنوان کتاب را منتشر کرده است. کتاب ابراهیم هادی فروش سازمانی نداشت بلکه با تبلیغ، سینه به سینه و کتابخوانی به مردم شناسانده و به فروش رفت.

وی تصریح کرد: شهید هادی ذوالفقاری که عضو تیم تحقیق کتاب شهید هادی و تحت تاثیر وی بود، سال ۱۳۹۶ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

نظر شما