شناسهٔ خبر: 66610966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمله به نواتیم بارها تمرین شده بود

صاحب‌خبر -

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات وعده صادق رونمایی و آغاز فصل جدیدی از رویارویی ایران با دشمنان عنوان کرد و گفت: درصد قابل توجهی از تسلیحاتی که در این عملیات شلیک شده بود متناسب با طرح‌ریزی عملیات با موفقیت عمل کرد.
سردار رمضان شریف روز شنبه در همایش «مدار امید» گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه ۴۵ سال طول کشید تا دنیا در هفت ماه اخیر به ماهیت رژیم صهیونیستی پی ببرد، یادآورشد: تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های غربی علیه ظلم رژیم صهیونیستی نشان دهنده دوراندیشی و حکیمانه بودن تدابیر امامین انقلاب به عنوان سرمایه و موتور محرکه انقلاب اسلامی است و شاهد هستیم که با چه وسعت دیدی ۴۵ سال قبل درباره ماهیت این رژیم به افکار عمومی هشدار دادند.

جریانی به دنبال کوچک نشان دادن توانمندی کشور است
وی اضافه کرد: ۲ هفته قبل از عملیات وعده صادق خیلی از نویسندگان داخلی و بیرونی بعضا دلسوزانه و یا به علت عدم شناخت از توانمندی ما و ناتوانی دشمن ما را نصیحت می‌کردند که این دام صهیونیست‌ها برای وارد کردن ایران در این ماجراست ، آنها به مسائل اشراف نداشتند و وقتی که شاهد بیان صریح رهبر معظم انقلاب درباره تنبیه رژیم صهیونیستی بودند تعجب کردند چون باور نداشتند. سردار رمضان شریف افزود: متاسفانه در داخل کشور هم جریانی تلاش می‌کند با محوریت تولیدات خارجی داشته‌ها و توانمندی کشور را کوچک بشمارد و نداشته دشمن را بزرگ جلوه دهد. این مقام نظامی کشورمان گفت: وقتی هواپیمای بدون سرنشین گلوبال هاوک آمریکا که پیچیده‌ترین تکنولوژی داشت را با سامانه پدافندی ساخت ایران زدیم خیلی از کسانی که به قدرت نظامی ایران باور نداشتند متوجه این موضوع شدند ولی در داخل کشور به هر دلیل نمی‌خواهند باور کنند.

حمله به   نواتیم بارها  تمرین شده بود
سردار رمضان شریف خاطرنشان کرد: ما ده‌ها بار در رزمایش‌های سپاه نحوه مقابله با دشمن که اسرائیل کوچک‌ترین آنهاست را تمرین کرده بودیم و پایگاه نواتیم که در این عملیات مورد اصابت قرار گرفت، در رزمایش پیامبر اعظم ۱۸ تمرین شده بود.  

 

نظر شما