شناسهٔ خبر: 66610940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف بیش از۷۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدجواد راعی» گفت: بر اساس گزارش منابع موثق مبنی بر دپوی تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار در شهر شیراز، گروهی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مبارزه با قاچاق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، محل مورد نظر تعطیل شده و متهمان برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: در این اقدام بیش از ۱۷ میلیارد ریال از انواع تجهیزات مصرفی قاچاق در این بازرسی، کشف و ضبط شد.

دکتر راعی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، از تمامی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی استان خواست تا برای دریافت مجوزهای قانونی لازم و ثبت انبارهای خود در وبگاه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به نشانی https://imed.ir/ اقدام کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم توصیه کرد تا برای انتخاب و خرید کالاهای سلامت محور، دقت بیشتری داشته تا از آسیب های احتمالی و خرید اشتباه، در امان باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالاهای سلامت محور را از طریق تماس با تلفن ۱۹۰ در اختیار کارشناسان و بازرسان مجموعه سلامت قرار دهند.کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز

نظر شما