شناسهٔ خبر: 66610375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان:

حمایت ها در شأن و شخصیت ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی نیست

حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان انتقاداتی درخصوص حمایت نکردن هیئت ورزش استان لرستان از او و ورزشکاران دیگر مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی درباره وضعیتش اظهار کرد: ۵ ماه به پارالمپیک بزرگترین رویداد ورزشی مانده است. ما فردا برای مسابقات کسب سهمیه به ژاپن اعزام می‌شویم. در استان لرستان به جای  حمایت و تشویق ورزشکار طوری برخورد می‌کنند که در شأن و شخصیت ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی نیست.

او افزود: حتی برای جوایز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که ۷، ۸ ماه از آن می‌گذرد به هیئت ورزشی استان مراجعه کردیم و گفتند که به ما ربطی ندارد. انگار ما ورزشکار استان لرستان نیستیم، اما سایر هیئت‌های ورزشی استان‌ها از ورزشکاران خود تجلیل کردند و حتی امتیازات دیگر هم به آنها دادند. با وجود اینکه ۳ نفر از استان لرستان برای مسابقات دوومیدانی سهمیه پارالمپیک  انتخاب شدند، اما شرایط خوب نیست.

امیری بیان کرد: تنها شاهرخی نماینده ولی فقیه استان لرستان پیگیر وضعیت ما ورزشکاران لرستانی است و چند بار تماس گرفته که مسابقات چه زمانی برگزار می‌شود. ما مسئول ورزشی در استان خود نداریم که پیگیر این قضایا شود و ورزش استان را در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی رهبری کند و نگذارد که ورزشکار علاوه بر ورزش کردن دغدغه‌های دیگر نداشته باشد.  

خبرنگار: مریم طایفه 

نظر شما