شناسهٔ خبر: 66609805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای دهمین طرح رعد؛

شناسایی دو هزار تبعه غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در دهمین طرح رعد، تعداد دو هزار و ۲۵۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

شناسایی دو هزار تبعه غیرمجاز در اجرای دهمین طرح رعد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح نتایج دهمین مرحله طرح رعد استان، گفت: در این طرح ۲۷۳ سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد ۱۱ فقره سرقت مسلحانه و ۵ فقره سرقت بعنف و در مجموع ۲۹۷ پرونده سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۸۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و هزار و  ۱۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری و یک تن و ۲۸۴ کیلو و ۴۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: در این مرحله ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد دو هزار و ۲۵۸ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: در حوزه قاچاق سوخت ۲۷۴ هزار و ۸۳۰ لیتر انواع سوخت به ارزش ۹۲ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲۵ نفر متهم دستگیر و ۲۱ خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: در حوزه پلیس فتا نیز حدود پنج میلیارد ریال برداشت‌های غیر مجاز از حساب بزه دیدگان کلاهبرداری‌های اینترنتی پس از شناسایی مجرمان و مسدودسازی حساب‌های آنان برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلان اینکه طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد، افزود: طرح‌های عملیاتی برای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد.

نظر شما