شناسهٔ خبر: 66609307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قیطاسی: رقابت‌های حرفه‌ای جهان خیلی از مردان آهنین ایران سنگین‌تر است

قویترین مرد ایران گفت: رقابت‌های حرفه‌ای روسیه سطح بالایی دارد و آیتم‌ها خیلی سنگین‌تر از مردان آهنین ایران است قویترین مرد ایران گفت: رقابت‌های حرفه‌ای روسیه سطح بالایی دارد و آیتم‌ها خیلی سنگین‌تر از مردان آهنین ایران است

صاحب‌خبر -

رضا قیطاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره مراسم تجلیل از قهرمانان اظهار داشت: چند روز قبل خود فدراسیون پرورش اندام از فینالیست‌های مردان آهنین تجلیل کرد و بعد هم که با حضور رییس جمهور محترم و وزیر ورزش و جوانان مرام تجلیل انجام شد که اتفاق خوب و مثبتی است.

وی افزود: این کار‌ها خوب است، چون انگیزه ورزشکار را زیاد می‌کند و قهرمانان پرورش اندام سرمایه‌های ملی ما هستند باید از آنها حمایت شود. اگر خدایی نکرده ورزشکار به حال خودش رها شود قطعا به مشکل می‌خورد.

قویترین مرد ایران  درباره اعزام به رقابت‌های حرفه‌ای روسیه گفت: من به عنوان نماینده حرفه‌ای ایران  در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم. بهترین‌های دنیا در این مسابقات به رقابت میپردازند و آیتم‌ها خیلی سنگین‌تر از مردان آهنین ایران است، اما من صد درصد توانم را به کار میگیرم.

وی ادامه داد: حتی یک ورزشکار ضعیف هم وجود ندارد و همه بی نظیر هستند. وقتی یک ورزشکار به این سطح از مسابقات میرسد یعنی در کشور و حتی قاره خودش بی رقیب بوده که به اینجا رسیده و خود کشور روسیه هم ۴ نماینده دارد که جزو بهترین‌های دنیا هستند.

قیطاسی در پایان خاطرنشان کرد: اگر وزنه‌هایی که در تمرینات زدم را در روز مسابقات هم بزنم و بتوانم روی فرم باشم، انشاالله نمیگذارم کسی قهرمان شود. فرصت خوبی است تا در این رویداد بزرگ سطح خودم را ببینم و تجربه بزرگی پیش رو دارم که به سادگی از آن نمیگذرم.

انتهای پیام/

نظر شما