شناسهٔ خبر: 66609160 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول آغاز شد

صاحب‌خبر -

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از امروز 23 اردیبهشت 1403 آغاز شد. در ادامه به بررسی شرایط شرکت در این حراج می‌پردازیم.

با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 آغاز شد. برای مشاهده و شرکت در این واگذاری می‌توانید به سامانه حراج همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران مراجعه کنید.

همراه اول برای ارائه و انجام خدمات آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره‌های رند این اپراتور تلفن همراه اول، اصول و ساختار ارزشی را در نظر گرفته و بر این اساس، حراج شماره های رند اپراتور اول تلفن همراه اول از طریق برگزاری حراج عمومی برای تمام متقاضیان به‌صورت اینترنتی از آدرس https://rond.mci.ir انجام می‌شود.

شرایط شرکت در حراج شماره های رند همراه اول

برای شرکت در این واگذاری باید ابتدا شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراح را تایید کرده و سپس اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به‌صورت صحیح در سامانه مذکور وارد کنید. در مرحله بعد باید رقم ودیعه که معادل بیست درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را به‌صورت آنلاین واریز نمایید.

اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط بستگی دارد که حتما باید این دو شرط برقرار باشد تا زمان حراج به پایان برسد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به پایان برسد. این زمان برای هر حراج متفاوت است و در زمان شروع حراج، اعلام خواهد شد. شرط دوم هم این است که باید هشت ساعت از زمان آخرین پیشنهاد قیمتی روی یک شماره گذشته باشد. اگر پیش از به پایان رسیدن مدت زمان حراج، پیشنهاد جدیدی اعلام شود، مدت زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

همه متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند به آدرس اینترنتی https://rond.mci.ir مراجعه نمایند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد فراخوان تامین‌کنندگان گوشی همراه توسط همراه اول آغاز شد

نظر شما