شناسهٔ خبر: 66608267 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مجلس یازدهم یکی از اقتصادی‌ترین مجالس تاریخ انقلاب اسلامی بو...

اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس از تصویب 19 قانون مهم اقتصادی در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: این مجلس یکی از اقتصادی‌ترین مجالس تاریخ انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی بعدازظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای ضعیف نشان دادن مجلس یازدهم، اقدامات کلیدی و مهمی در این مجلس برای کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه ۴۸ قانون کلیدی و مهم برای کشور در این ۴ سال مصوب شد، افزود: ۱۹ قانون مهم و کلیدی اقتصادی نیز از دستاوردهای خوب این مجلس بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش ما در مجلس یازدهم برای محرومیت‌زدایی بود، اضافه کرد: اصلاح و ارتقاء قوانین کلیدی کشور از اهداف اصلی مجلس بود و در همین راستا شاهد اصلاح ساختار بودجه، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و مانع زدایی از صنعت برق بودیم.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم یکی از اقتصادی‌ترین مجالس تاریخ انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: به‌شخصه به دنبال ایجاد و ساخت ساختار جمعیتی در مجلس بودیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانستیم دو ساختار جمعیتی را در مجلس راه‌اندازی کنیم، اضافه کرد: کمیسیون مشترک طرح تعالی جمعیت و فراکسیون جمعیت دو اقدام کلیدی در مجلس بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از قوانین ماندگار و حیاتی کشور بود که در این مجلس به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: بسته حمایتی از کودکان و مادران، خودروی مادران و بیش از ۹ مدل حمایت برای مادران، قانونی کردن مرخصی زایمان، بیمه زنان سرپرست خانوار، حمایت از زوجین دانشجو و خوابگاه متأهلی، از جمله اقدامات حمایتی مجلس از بانوان بوده است.

محمدبیگی بیان کرد: با تلاش این مجلس در عرصه اشتغال با اقداماتی مانند تسهیل صدور مجوز کسب‌وکارها زمینه ایجاد یک‌میلیون شغل در کشور فراهم شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قزوین از فعال‌سازی ۸۰ پروژه سلامت در این استان خبر داد و عنوان کرد: برای دو برابر شدن تخت‌های بیمارستانی برنامه‌ریزی‌های زیادی شده که در حال اجرا است.

این مسوول ادامه داد: تلاش برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی، افزایش دو برابری تخت‌های ای سی یو و افزایش ظرفیت پزشکان متخصص استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان بوده است.

وی با بیان اینکه پیگیر گازرسانی به ۹۱ روستای حوزه انتخابی هستیم، عنوان کرد: ۶۰ روستا در کارنامه اعتباری و بودجه‌ای قرارگرفته و برای ۲۰ روستا نیز مجوز گازرسانی دریافت کردیم.

محمدبیگی در پایان یادآور شد: چشمه نور از بزرگ‌ترین طرح‌های علمی منطقه است و با پیگیری‌های بسیار زیاد تلاش کردیم تا این پروژه از خواب زمستانی بیدار شده و فعال شود.

برچسب‌ها:

نظر شما